Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Julmarknad i antågande!

God morgon :)

Då var det onsdag, mitten av veckan. Jobb och veckohandling står på schemat! Rutiner rutiner.
Jag ser fram emot fredag! Mina stora barn kommer hem, P-O skall på öl-och whiskeymässan så då får det bli fredagsmys utan honom. Pratade med Micke igår, han skjutsar ut barnen till Lundby så behöver inte P-O hämta dem. Sedan tror jag att de stora behöver passa de små i skarven innan jag kommer hem. På lördag är jag ledig men på söndag skall jag vara ute på Smultrongården på Julmarknaden (som börjar imorgon), DET är hög mysfaktor! Har jag tur tittar Anki förbi också!

Kvällen igår var rätt lugn! Slog in lite julklappar, mailade en hel del. Många mailar och frågar om priser på kläderna jag vill sälja. Förhoppningsvis får jag svar idag, det är en del att hålla i huvudet, speciellt när flera är intresserade av samma plagg. Men då gäller först till kvarn. Alltså den som först mailar tillbaka en bekräftelse, med sin adress och som jag lämnar kontonummer till.
Tittade på "The Event" också. Pratade i telefon och plockade här hemma. P-O tränade, men fick ont i ryggen igen. Suck.

Dagens outfit:
Long lovely knit i dark grey (storlek 0)
Chrysalis minigown i cabaret (storlek 1)
Leggings från me&i i grått
Knee length socks i grey
Stövlar från Vagabond






Ha en bra dag!!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails