Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Klick klick klick

Kan någon stoppa mig?
Mitt pekfinger har fullkomligt fastnat på tangentbordet och bara klickar, klickar, klickar.
Men nu skall det snart vara stopp.
Innan London!
Jag tycker att jag är värd det, jag har sålt av massor av plagg som är för små...och då måste jag ju köpa nytt i RÄTT storlek, eller hur!

Och det är fredag.
Och jag har druckit vin.
Då är det minsann lätt att slinta lite... ;)
Någon ChillNorway-fantast som känner igen?


12 kommentarer:

  1. Hej du goa brud. Läser din blogg och tycker att det är härligt att du skriver precis hur du känner. En del bloggar är så ytliga men din känner man igen sig i. Jag menar vardagsbekymmer med barn och allt.Jag dricker också vin på helgerna. Fortsätt så.

    SvaraRadera
  2. Ha, ha! Det blir lätt så. Har själv inte hamnat i chill-norway-träsket. men det kommer väl...

    SvaraRadera
  3. Anonym: Va´bra! Det är rätt befriande att inte vara så jäkla "ordentlig" jämt! *kram*

    Johanna: Ett plagg och du är där.I promise :)

    SvaraRadera
  4. Florence dress heter klänningen, hittade kopia beställningen...till slut. Kolla med Nantucket om de kan få tag på den. Den är underbart fin.

    SvaraRadera
  5. Jag är inte heller fast i CN, men väl i OM ; )
    Och vet ad du menar...det värsta är att jag oftast inte ens druckit vin och ändå verkar mitt klickfinger leva sitt eget liv...
    Men himla fin är den och jag är säker på att du verkligen behöver just en sån!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Hei, hva heter denne flotte jakken?
    Hilsen
    Randi

    SvaraRadera
  7. Försökte komentera i det förra inlägget men texten är för så det går inte, konstigt... Hihi, inte dåligt att bli nämnd i din blogg :) Var köper du chillinorway kläderna ifrån? Är så sugen på en tunika där ifrån och den du hämtade ut på Maxi var jättefin!
    Kram från fredags Helena ;)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Du har verkligen blivit CN frälst på senare tid ;o)Jättefina kläder!
    Har du kvar din Check me andress i rose (stl 0)så vill jag gärna köpa den.Plus wrapen i rosa som jag inte kommer på just nu vad den heter!
    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  9. Anonym: Den ligger ute på tradera, jag har samma nick som här! Någon wrap i rosa har jag inte (om du inte menar den i siden i powder och blått?) Jag har haft en angora mix cardigan och den är såld...

    SvaraRadera
  10. min molly: Aha, ja, jag har ju sett den hos Ninna!!!Har du brun, eller grå? Svårt att avgöra färg där! Materialet är det lite "svettisaktigt" eller frotté?

    Lindiloo: Preciiiiis :)

    Randi: Ludde long cardigan i färgen sand!!!

    Helena: Från Vestis, Nantucket, millami och så Danmark och Norge...bäst att googla för att hitta!

    SvaraRadera
  11. Hej igen!

    Wrapen jag menade är Chysalis Wrap i rouge.
    Har du kvar den?Vill jättegärna köpa den om den är till salu.
    Mvh C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails