Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Pepper long sleeve

God kväll :)

Då har jag varit till Maxi och trängts med hundratals människor, massor av folk före mig i förbutiken. Träffade rara Helena och frågade varför just HON handlade en fredagkväll....För att det är lön :)
Just det, det är klart att det är mycket folk då. Själv vill jag inte så hett veckohandla en fredag, vill liksom bara hem och mysa!

Och det kan jag verkligen göra i tunikan jag nyss hämtat hem!!
Underbart "svettistyg". Vi sade college när jag var liten, vad kallar du det tyget?

Har haft en jättemysig fredageftermiddag! Barnen glada och nöjda, mamman har kopplat av!
Jessica var här och vi växlade några ord, så rar människa!!!!
På Maxi tog jag ut pengar till matkassan, postade ett paket och hämtade ett!

Nu skall vi käka pizza och jag dricker ett glas rosé.
Life is good!!!

Pepper long sleeve från ChillNorway
Leggings från me&i
Stövlar från Hunter (black gloss)











Titt ut :)

Trevlig kväll!
Kramis

11 kommentarer:

  1. Jag hittar inte klänningen....hahhaha....så jag ska googla lite och svara på din fråga. Jag kan inte namnen på Chill kläderna nämligen.

    SvaraRadera
  2. Du, om du har den fysiska klänningen i handen så står namnet på tvättrådsetiketten, har du tappat bort själva klänningen blir det värre ;)

    SvaraRadera
  3. Såå snygg! Måste bara köpa något CN-plagg SNART

    Tack för en fin blogg med mycket inspiration!

    SvaraRadera
  4. Marie: Tack!!!! Så fina och sköna plagg tycker jag!!!Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh wow vilken finin superduper snygg passar dig verkligen inte too much men ändå lite extra hihi lita annat stuk än O M!! CN mmm det nya ;) vi måste boka ett nytt måste få se alla raringar och den raraste av alla Du!!
    Skål på dig tar ett glas rött jag!!

    KRAM i massor

    SvaraRadera
  6. Måste bara fråga! Har sett att du inte har spännet på stövlarna dina från Hunter knäppt. Är det medvetet? Supersnygga för övrigt!

    SvaraRadera
  7. Tina: Tack sötis :)

    Anonym: Hihi, såg det först nu :D

    SvaraRadera
  8. Så snygg du är i Primebootsen! Men vilken storlek har du i dom? Eller, jag menar har du din vanliga storlek eller har du gått ner en storlek?
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Lillis: Samma storlek som jag brukar, 39! Kram kram

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Toppen fin klänning, jag undrar vad du har för storlek för jag funderar på att skicka efter en själv. Var det från Vestis du köpte din?
    / Sanne

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails