Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Den som väntar på något gott....


...."väntar alltid för länge" som ett ex till mig sade. Ganska bra faktiskt, säger hon som är rätt ivrig av sig ;)
Den här klänningen kommer till Smultrongården i december, det ser jag fram emot, lite nyheter!

Har haft en mysig dag med tjejerna och "halva släkten". Så hjälpsamma allihop! Och så trevliga!!!
Och trevliga kunder idag, underbara människor!

Kom hem till en familj som busade, perfekt! Jag hann plocka lite, byta om, och fixa. Hade fått mail om sista skickade plagget. Framme! Yes, då kan jag pusta!

Hällde upp ett glas vin och så gick Li och jag ut i köket. Jag bakade foccacia och P-O hämtade en påse på vinden med småpojkarna. Jag började slå in julklappar. Hade köpt en del av Emma som hon levererade idag. Perfekt!

Sedan stekte P-O bacon och dukade. Vi skall äta det nybakta brödet med bacon och caesarsallad.
Mys!
Sedan blir det massor av godis och "Så mycket bättre". 
Det kan inte bli så mycket bättre :)

Ha en trevlig kväll!!!!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. ojojoj det blir nog en dyr träff...

    Kan man få receptet på foccacian????

    SvaraRadera
  2. Ja, den blåsan ska in i min Mollyrob också! Så fin!Ha en fin kväll....Kram

    SvaraRadera
  3. Anna: Det är superenkelt:
    25 gram jäst
    7 dl mjöl
    3 dl ljummet vatten
    1/2 tsk salt
    1/4 dl olivolja
    Kladda ihop och kleta ut i en ugnsform på bakplåtspapper. Jäs i 30 minuter. Pensla på med olivolja/ägg och ha på grovsalt.
    Grädda i ugnen långt ner 25 minuter i 200 grader. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. åh wow...en sådan vill jag bli ägare till!! vad tror du priset är på den...ugn så man kan börja spara hihi..!!! Ska nu ta och kolla i ditt galleri vad som är tillsalu!!

    KRAM härligt med en mysig dag och tillika kväll med sina bästa !!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails