Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Snart jul :)

God morgon :)

Det rullar på här hemma, barnen har varit lugna, det märks att de inte är hundra. Jag har passat på att logga in mig på Försäkringskassans hemsida, anmält tillfällig föräldrapenning, begärt föräldrapenning (tänkte ta ut de sista lägstanivådagarna). Reviderat budgeten (igen!)
Har tränat ett kort pass (stolt!), gjort två barn i ordning, plockat, dammsugit och bäddat sängarna. Gjort mig i ordning och nu kommer dagens första paus!
Skönt!

P-O skjutsade de stora till skolan så jag slapp göra mig i ordning på en gång. Skall hämta dem vid tvåsnåret, får ta med de små då så därför gör jag dem i ordning också. Har jag tur kan jag hämta upp ett paket på vägen!

Just nu letar jag bra låtar på Spotify och främst julsånger. 
Jag älskar julen!!!!

Dagens outfit:
Fonda dress i vintage chalk (storlek 0)
Baslinne och leggings från Gina Tricot
Knee length socks i chalk
Stövlar från Vagabond






Li har tunika från Fransa, kjol från ChillNorway och strumpbyxor från PO.P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails