Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Hej mitt vinterland!

God kväll :)

Just nu känns det riktigt skönt! Jag har farit runt hela dagen, på jobbet och sedan förbi macken för att köpa massor av frimärken, fick vänta på barnen i bilen innan de slutat skolan. Lämnade av Tilde för att hämta hem de små. Hem och snabbröja, svara på mail, på med tvätt och slå in ett paket!

Jessica kom förbi och tittade och skulle återkomma om två plagg. Tilde dukade och vi åt tomatsoppa med nudlar och cashewnötter till middag. Insåg att det var eko i kylskåpet och valde att åka och handla idag istället!
När jag kom fram till affären ringde P-O och ville att jag skulle hämta upp Ludde hos flickvännen.

Har precis lämnat honom, packat upp och njuter nu av att vara inomhus (det är nämligen snöstorm ute) med en kopp kaffe och nyfyllda skåp!

Fick ett mail från Danmark att betalningen var registrerad och imorgon skall paketet skickas. 
Jag läääängtar :)

Om en stund kommer en ny bekantskap för att titta på kläder, trevligt!

Mina Tradera-auktioner rullar på också, roligt!

Ha en trevlig kväll!!!
Kramis


1 kommentar:

  1. Hej! Kan du skicka ner lite snö till oss i södra delarna av Skåne, vi får bara massor av regn! Hade varit skönt med snö som lyser upp nu!
    Ha en skön kväll.
    /Fiona

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails