Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Det närmar sig helg....

God kväll!!!

Så gott, torsdagkväll och bara en arbetsdag kvar innan helg. Har dessutom betat av en APT också!

På lunchen idag hämtade jag ut mina nya stövlar från Hunter och från Vagabond. Jättefina! Imorgon blir det invigning av Vagabond-stövlarna. Får klura på en fin fredagsoutfit!
Hämtade paket till P-O, köpte vin och bytte kolsyrepatron. Skönt att ha det avklarat! 
Jag menar att nu är det förberett för Idol imorgon, läsk, chips, lite godis och ett glas rosé till mamman :)

Här kommer en till "Till Salu", det är 4 continent x-stich i färgen brown. Storlek 0.
Pris: 1200 kronor inklusive frakt.
Är du intresserad?
Maila till helena.kampe@hotmail.com



Ha en skön kväll!!!
Kramar i massor

1 kommentar:

  1. du har hur mycket fint som jag skulle kunna tänka mig, MEN tror inte ens 20kg till neråt på min våg skulle göra att jag kan få på mig dem.
    Kram. Längtar till den 11:e

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails