Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Svinkallt :(

God morgon :)

Brrr, det är inte sant! -13 grader och det är bara November. Var skall den här vintern landa? -43 i februari?
Idag är det varma utrustningen på!

Vaknade före klockan av att Luca krånglade. Gick upp och kollade av datorn. Hade lite trevliga mail, slog in ett Tradera-paket. Har gjort i ordning mig själv, Li och Luca. Leon vaknade precis. Idag hoppas jag på att alla som handlat av mig från Tradera får sina paket och andra med som jag skickat till så kan jag lägga det åt sidan! Hoppas också på att sista betalningen trillar in på kontot!
Nästa gäng auktioner går ut på torsdag.
Du hittar mina auktioner här.

Själv hoppas jag sannerligen att mitt paket från Danmark landar hos mig idag, nu börjar jag faktiskt oroa mig lite :(

Igår somnade jag 20:15! Men efter en toklång dag så kändes det helt befogat!!!

Dagens outfit:
Scarscarf i rose
Klänning från Branting
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i viktoria
Stövlar från UGG







Ha en bra dag!!!
Kramis

5 kommentarer:

  1. Ja, fy vilken vinter det blev på en gång. Vi hade -24 inatt, så det är ganska kallt inne också nu på morgonen. Slänger lite avundsjuka blickar på din sjal- den ser verkligen varm och gosig ut.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är ett konstigt väder! Här har vi HUR MYCKET SNÖ SOM HELST!!! Alltså snö i Skåne i november??????? Ur led är tiden! Får vi snö alls så brukar den komma 1v i jan/feb....

    Jaja det får ju gå det också. OJ! jag får ta varmt på när jag ska upp till Örebro kom jag på.

    SvaraRadera
  3. jmmix: Den ÄR underbar, man kan ha den som både scarf över axklarna och som mysig halsduk, ett riktigt toppenköp!!! Kram till dig och tösen :)

    AnnaSC: Ja, det är bäst att du klär dig varmt!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Precis så tänkte jag också imorse...hur ska denna vinter sluta. Helt sjukt. Det är inte ens december och barnen åker pulka till dagis.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails