Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Förboka!


God kväll :)

Då var jag hemma igen!
Har haft en mysig dag på Smultris, pratat med tjejerna, hjälpt kunder, stått i kassan och gjort Smultrongårdens alldeles egen macka *sååå god*
Idag handlade jag en julklapp till min mamma, en inflyttningspresent och en "tack-vad-du-är-snäll-gåva" till en alldeles speciell vän! Och ett Humanity for all band till mig. Har länge kikat på de i färgen chocolate med stenar.
Såå fint!

Hjälpte Hanna att göra ett Picasa-bildspel i Smultrongårdens blogg. Nu kan du kika där och faktiskt maila direkt om du vill förbeställa från Odd Molly Pre-spring 2011. Den här klänningen står högt på min vill-ha-lista!
Ka-ching plain dress i miltary!


Skjutsade hem Helena och köpte lördagsgodis på vägen.
Nu har vi precis ätit tacos och jag njuter av ett glas vin!

Ha en trevlig lördagkväll!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vill bara säga att jag kan förstå känslan hur ni har det.hoppas du/ni kan prata om problemen och förhoppningsvis öka förståelsen för varandra.Kanske sänka "ribban" lite, för att orka ta hand om varandra.Hur som helst tycker jag du verkar vara en helgo´tjej med många krut i elden. Ha en skön helg!
    P.S jag har själv förbokat den klänningen i lite military.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails