Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Höstlov!

God morgon :)

Vi har haft en trevlig morgon, barnen var speedade igår men har varit jättemysiga på morgonen. Lekt med varandra, spelat spel och busat lite i källaren! Jag har grejat med lite allt möjligt, gjort om lite dokument, gjort ny budget, tvättat och beställt lite från Apoteket på nätet *smidigt*

Idag är barnen och jag bjudna till grannarna på lunch, det skall bli både trevligt, mysigt och gott! Dessutom är det skönt att komma hemifrån en stund!
Idag hoppas jag på ett litet paket! Har ingen bil så jag får vänta till P-O kommer hem om det är så att det kommer till Maxi!

Ikväll skall jag till Sanna, det skall bli mysigt! Träffa lite tjejer och BEBISAR!

Dagens outfit:
Lovely knit i dark powder (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Jeansleggings från Gina Tricot
Jacquard longsocks i victoria
Stövlar från UGG






Busungarna :)
Alla är klädda i me&i från topp till tå!





Ha en bra dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails