Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Vardag.....

God morgon :)
Då kör vi igen! Jobb till fyra och sedan utvecklingssamtal för de tre små!
När P-O kommer hem skall jag veckohandla!

Jag var så trött igår, somnade till före åtta men vaknade av telefonen, Anki och jag skall gå på bio imorgon *mysigt*. Vi gjorde upp lite planer och sedan fixade jag med det sista. Måste ha somnat jättetidigt!

Morgonen har varit rätt lugn och skön, Luca och jag har varit uppe. Jag har tagit rätt på tvätt, satt på en ny maskin, gjort inhandlingslista, hämtat scanningpåsar, reviderat budgeten, mailat..och gjort mig i ordning förstås!

Är du sugen på att komma på jul-Mollyträffen på Smultrongården i december? Läs mer här!

Dagens outfit:
Klänning från Branting
Sleevewarmers i multi
Strumpbyxor från H&M
Stövlar från InWear






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Den klänningen är bara såå fin och klär dig fantastiskt bra!!
    Vardagen kommer fort tillbaka ska själv nu jobba ikväll första gången på typ 14 dagar men man måste ju komma tillbaka så är det som tur höstlov lite sovmorron aldrig fel!!
    Ha en kanonbra dag och bio imorgon va mysigt vad ska ni se för film???
    Vill oxå ha biokväll som ska avslutas med sushi det är kvalite det!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. So nice!
    Ha en trevlig kväll!
    MVH Helen på Tjörn

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails