Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Jasper tunic!

God morgon :)

Skall strax pipa iväg till jobbet, öppnar idag! Och slutar följdaktligen tidigare. Skönt!
Skall ta med mig mitt personlarm som vi fått, tycker fortfarande att det är lite läskigt att gå själv tidiga morgnar :(

Skall på bio i kväll med Anki och se den nya filmen med Julia Roberts "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Låter som en bra tjejfilm ;)
Mysigt att göra något trevligt en vardag!
Imorgon öppnar jag också och slutar redan halv ett, P-O är ledig så jag behöver inte tänka på att få hem barnen från förskolan, däremot skall jag hämta William och Tilde. 
Längtar!

Dagens outfit:
Jasper tunic från ChillNorway 
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i dark blue
Boots från Primeboots








Ha en bra dag!!!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. ÅHH wow vilken fin tunika. Ja ChiliNorway verkar har superfina kläder då har men ännu ett nytt märke att kolla in ;) lika kul!!

    Vet du nåt om Weede tunic Odd Molly är riktigt sugen på den men inte sett den på någon !!
    Ha en bra kortdag på jobbet och framför allt kvällen myspystjejkväll aldrig fel.
    Vi har tjejkväll här i Arboga men såklart jobbar man kväll missar den alltid jaja vad är en bal på slottet "underbar" fler tåg kommer!!

    Kramar från mig till dig

    SvaraRadera
  2. ohh, vad fin den tunikan var på riktigt!!!
    Ser ut att vara härlig o varm nu i höst.
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej Helena!
    Du är så fin i alla kläder du bär och en riktig inspirationskälla för mig. Även din struktur och ditt driv.
    I Januari/februari kommer NordLjus hemma i Njurunda/Sundsvall börja sälja chillNorway och Branting. www.nordljus.net.....jag kan knappt vänta :)

    Ha en jättehärlig biokväll och en skön helg.
    Kicki.

    SvaraRadera
  4. Den tunikan har jag i brunt, jättesöt!

    SvaraRadera
  5. Tina: Nej, jag har inte heller sett den på någon...har ingen aning faktiskt, men den ser rar ut på produktbilden! ChillNorway blir nog något att räkna med i framtiden!!!

    Helena: Ja, jättemysig är den! tjock härlig velour!

    Kicki: spännande!!!

    Natali: Åh, det lät fint!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails