Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Härligt!!!


Hej där :)

Här har vi varit effektiva vill jag lova! Så skönt!
Har haft mailkontakt och gjort upp om möte! Har tagit med barnen och maken till frisören. Moa följde med oss också. Leon grinade och ville INTE klippa sig. Han har aldrig varit hos frisör förut och vi har inte orkat tvinga honom. Men nu körde vi med muta. Om han klippte sig hos frisören så skulle han få välja en leksak i affären. Samma för Luca. Och idag, jag säger bara wow! Såå duktiga! Leon satt i mitt knä och han var inte ett dugg ledsen. Sedan var det Luca´s tur. Han sade ingenting och det är också rekord. Inte ens när trimmern kom fram. Sanslöst skönt! Frisörbesöken har alltid orsakat magknip hos mig. 
Kanske det vänder nu?
P-O klippte sig också.

När vi var färdiga åkte vi ut till Marieberg och började med att äta på Max. Gott och kaotiskt som det brukar ;). Men alla blev mätta och nöjda. Barnen fick leka en stund medan P-O och jag drack kaffe.

Sedan väntade leksaksaffären. P-O köpte julklappar till småttingarna och sedan köpte vi småsaker som de fick välja själva. Transformes, Star Wars...typiska "pojkleksaker". Li valde målarblock med Askungen! William köpte sig något jättekonstigt gevär som man skall skjuta skumgummiatrapper med...tror ni det fungerar? Nix. Han är över hos grannen nu för att se om de har batterier. 
Annars får vi köpa det, han är nämligen superdeppig.


Nästa anhalt var GODISAFFÄREN: Wiehaaa! Örebros bästa godisaffär med massor av gott!

Sista stopp var MediaMarkt för mer julklappar! P-O är nästan klar nu, skönt!

Väl hemma så har vi packat upp, plockat ur diskmaskinen. Jag har slagit in ett till Traderapaket, jag gör alltid så när första budet är lagt. Så slipper man det hästjobbet sedan (när auktionerna går ut alltså).



Nyklippt Leon!


Nyklippt Luca!


Känns jätteskönt att ha betat av lite måsten. Vi har haft en bra dag bortsett från besöket på Mediamarkt, det vill man helst glömma!!!
Ha en fortsatt trevlig lördag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Hej H!
    Du dom där Chill norway kläderna är ju toksnygga och verkar jättemysiga! Jeanstunikan är mycket fin på dig..
    Var till Smultrongården på julmarknad idag...30% på alla kläder men tyvärr fanns inte det jag ville ha i rätt stl!
    Annsofie

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimang!!!Men då fick du njuta av lite julmys :)

    SvaraRadera
  3. Skrutteruttan, har Smultrongården lagt ner sin webshop?

    Tabby

    SvaraRadera
  4. Tabby: den strular men tanken är att den skall komma igång igen!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails