Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Längtar!!!

Åh, jag längtar! Jag längtar till Odd Mollys pre-spring släpp som kommer i december! Enligt Mollykontoret skall sakerna hinna komma till Smultrongården FÖRE jul-Mollyträffen, glöm inte att läsa mer här om du vill anmäla dig!

Jag har ju just nu fått en stor fling på just velourplagg och jag skulle gärna låta alla dessa modeller nedan få flytta in hos mig. Oavsett vilken färg...alla färger, alla modeller är fina. Jag har inte järnkoll på vad som kommer in till Smultris men säkerligen några av dessa modeller/färger...
Jag längtar!

Apropå Smultrongården, om du går in på den sidan på Facebook så finns ett erbjudande där som gäller imorgon! Tveka inte att maila eller ringa och fråga om du vill beställa något!





Dagen har varit mysig men jag har känt mig lite sliten och trött. Åkte förbi Maxi innan jag hämtade barnen,
 P-O behövde Pepcid och jag var så himla sugen på rött vin. Skjutsade hem barnens farmor och sedan åkte vi hem. Tilde ville leka med Moa och försvann på en gång. 

Jag lade mig en stund med Li och mös. Luca har varit på ett hopplöst humör hela eftermiddagen, gråtit, gnällt, skrikit....vet inte om det är magen eller hans förkylning...
Vi försökte trösta och hitta lösningar men gick bet...
Emma och Moa tittade på tv en stund med honom för han ville inte äta, då kunde vi andra i alla fall äta och 
P-O och jag dricker ett glas rött!
Nu ser la familia på tv...Family guy, inte min favorit precis :(

Ha en trevlig kväll!
Kramar i massor

9 kommentarer:

  1. Den lys rosa tunikaen MÅ jeg ha!! Når kommer den for salg? Vet du ca pris? Sender dere varer til Norge? ;) Hilsen Randi

    SvaraRadera
  2. Randi: Jag skall kolla med Eva om vi tagit in den, pris och om vi kan sända till Norge!!Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej vilka fina kläder du visar är det OM kläder .Ha en bra fredagskväll Lena

    SvaraRadera
  4. Vill bara önska en trevlig helg.
    Jag har Fondan i almost black och jag älskar den. Velouren är så gudomligt skön.
    Ha det gott kram.

    SvaraRadera
  5. Jag tryckte på gilla på deras blogg sida. På min FB sida står det att jag gillar dem, men deras "sida" gpr inte finna. Om mann klickar där det står att jag gillar smultrongården så kommer man inte till en FB sida utan till deras blogg........hm.......så något erbjudande ser man inte.

    SvaraRadera
  6. Gillade alla wow men den sista slog allt hjärtat en volt fast jag skulle nog vilja ha en annan färg...mörkre om jag säger så ;) tråko jag!!

    Velour plagg aldrig fel passar ju viner vår sommar (kylig) som höste ja ett året runt plagg !!!
    Spännande å se vad som hamnar hos dig!!
    Tråkigt med gnälliga barn våran lilla är på pesthumör kan knappt göra nåt suck hoppas på övergående snarast!!

    KRAM och skål dricker oxå ett glas rött mmm yammie

    SvaraRadera
  7. Mabimao: Du måste alltså vara medlem på FB, gå in på Smultrongården och där skriva i loggen (där finns erbjudandet också) DE som redan gillat innan får ju loggmeddelande uppdaterat...

    Lena: Det stämmer bra!

    Tina: Härligt mjuka plagg!

    Noracilla: Tack detsamma!!!

    SvaraRadera
  8. Jag ÄR medlem.......men hittar inte deras sida. Söker man på smultrongården kommer bara länkar till bloggen upp.........

    SvaraRadera
  9. Mabimao...vad konstigt, när jag söker kommer själva "sidan upp"..Jag är inte tillräckligt bra på FB för att kunna hjälpa dig, tyvärr....men ring och säg att det strular...det är 20 % rabatt på klädsortimentet och koden är Höstrabatt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails