Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Sweet sweet

Hejsan hejsan :)

Har ni också snöstorm? Det har snöat HELA dagen och P-O fick skotta när han kom hem! Mysigt när man är inne...mindre roligt när vinden viner i nyllet på en...
Hämtade först ett väldigt fint paket (bild kommer imorgon skulle jag tro!). Sedan hämtade jag de stora i skolan, småpojkarna somnade i bilen och Luca fortsatte sova när vi kom hem. Jag gjorde mellis till barnen och började med middagen.
Barnen tittade på "En häxa i familjen" och jag grejade lite vid datorn, letade "tillbehör" ;) och hittade *wieee*.
Återstår att se om det blir bra!

Vi har precis käkat och nu skall jag snart gotta ner mig framför tv:n tror jag, mys!

Kolla in den här klänningen, visst är den rar! Söt modell och härlig blå färg!
Jag har hamnat i velour-koma tror jag. Skulle kunna sälja av halva garderoben och bara investera i mjukaste mjukt. Eller njae, inte riktigt kanske...
Ibland funderar jag på att sälja av lite mollysar, men jag drar mig för omaket, fotografera, lägga ut, vänta på pengar, skicka, oroa sig för paket...
Lättare vore om någon bara klev in i garderoben, synade plaggen och sade "jag ger si och så för de här plaggen". Punkt.
Men men, någon gång får jag väl ordna garderob-loppis :D
Eller är Du sugen på att komma hit?
Jag är inte omöjlig!


Kram kram

7 kommentarer:

  1. Hei,jeg vil svært gjerne hjelpe deg med å bli kvitt noen Mollyser. Jeg ønsker å kjøpe din Everyday dress hvis den er fint brukt og ikke alt for kostbar;) Hilsen Randi

    SvaraRadera
  2. Hej! Vet du möjligtvis vad denna kommer att kosta? Hopppas att den inte blir lika dyr som de tidigare velourklänningarna! Kram!

    SvaraRadera
  3. Randi: Den måste jag klura på, det är en av favoriterna!!!Återkommer i såfall!!! Kramis

    Anonym: Jag vet inte, men skulle tippa på att den ligger i samma prisklass som Fonda dress...

    SvaraRadera
  4. Hej! Med ett alldeles nytt intresse för mollysar, tycker jag att allt du har är superfint!! Om du tänker sälja din Overcast Coat är jag intresserad,har letat efter en. Men är även intresserad av andra plagg. Hälsningar Sophia

    SvaraRadera
  5. Ja jag kollar gärna in i din garderob och rotar lite..du har ju såå mycket fint som gärna kan flytta hem till mig!!

    Denna fina skapelse wow...färgen med!!

    :) KRAM

    SvaraRadera
  6. Sophia: Bor du i krokarna?
    Tina: Jaaaa, kom hit vetja!!!

    SvaraRadera
  7. Nästan, i Hallstahammar. /Sophia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails