Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

En sådan dag...


God kväll!!!

Oj, vilken dag! Huvudet på skaft hela dagen. Organisera och fixa, lyssna, lära, stressa tillbaka till jobbet, ingen rast. Slänga i sig en paj samtidigt som planering med kollegan och så ut i kylan igen imorgon åker dunjackan med!). Sedan mellis och sist det underbara ekonomisystemet Raindance. Typ sju räkningar att kontera och attestera. Och samtal att ringa. Renar hit och renar dit. Och då pratar vi inte om de trevliga djuren i Lappland utan kontobenämningarna...
Lite fel också som grädde på moset!

Sedan ut i kylan och hämta de stora skruttarna. Sedan en hämtning from hell. Jag brukar skärpa till mig, men jag hade NOLL tålamod med barn som tycker att det är roligare att leka jagalek på förskolan än att följa med mamman hem.
Noll tålamod :(

Kom hem och då fick Luca tokspel, ville inte äta maten utan ha glass. Men jag gav mig inte.
INTE!
Så då toppade vi med en måltid from hell också.
Underbart!


Annars så vill jag tillägga att utbildningen var MYCKET bra. Och goda skratt fick vi oss. Och jag trotsade min rädsla och släckte en brinnande docka med brandfilt *stolt*.

Inget paket idag, men imorgon borde åtminstone ett dyka upp. Kanske fler om jag har tur. Hoppas på leverans FÖRE helgen i alla fall!!!!

Och imorgon går mina Tradera-auktioner ut, du hittar dem här

Nu skall jag ta tag i mitt hem och pussa lite extra på mina barn!
Kram kram


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste säga att du har så många fina kläder till salu. Skulle gärna slå till om jag bara hade din storlek.
    Kul med brandövning, det hade vi i vår kommun för någon vecka sedan. Vilket företag var det som höll i utbildningen?
    Ha en bra kväll
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Tack!! Det var nerikes brandkår som höll i den!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails