Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Me&i-shopping!

God kväll :)

Då var det klart för denna gång! Det är framförallt Tilde som fått "stå i centrum". Hon skulle få välja sig julklapp. Det hela slutade med att hon valde klänningen till mamma, hon provade s och den var stor, men i xs och med ett linne under blir den säkert bra. Man vet ju att hon i alla fall växer i den! Jag gillar den skarpt och har tänkt mig den själv ett par gånger, blir ju roligt att få se Tilde i den! Sedan valde hon leggings och tunika i färgen papaya! Hon ville även ha yogapants i rosa! 
Köpte ett par svarta velourleggings till Li för hon har vuxit ur sina!

Jag köpte mig ett par grå leggings, har inga i mörkgrått så det kan bli snyggt tror jag!
Passade på att boka upp mig på en del plagg "från stången" till de små, kjol, tröja och tunika till Li, canvas, velourbyxor och tröja till Leon samt tröja och pyjamas till Luca!





Började steka korv till middag och det slutade med att Camilla med barnen, A-K och Åsa käkade med oss. Trevligt! P-O skjutsade hem Camilla och jag gjorde barnen i ordning! Li har gnällt över sitt öra igen, det får nog bli vab för P-O imorgon med!

Just nu väntar jag på att Hanna skall ringa sedan skall jag "göra kväll"
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails