Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Jag har en rar man :)

Hallå där :)

Igår satt jag vid datorn en stund och tittade i bloggar, drömde mig bort en stund och fastnade hos Natali. Blev genast stormförtjust i hennes klänning. Saken är den att jag skulle kunna tänka mig tio olika modeller av ChillNorway och i fem olika färger, sedan spelar det liksom inte så stor roll vilken modell i vilken färg om ni förstår hur jag menar? Utan jag bara "tar någon" som jag gillar. Jag har sett den röda fägen på en annan klänning som heter Onyx dress och tyckte den var jättefin. Jag har även sett Agat dress i navy och svart (och varit sugna på båda). Nu blev det ju en mörk "klänning" i och med Jasper tunic som jag har på mig idag. När jag såg den här klänningen på bild så tyckte jag att den var "sådär" i färgen...Nu sprang jag alltså på en klänning hos Natali som jag inte alls kunde placera först, men så kände jag igen de små "bollarna". Natali hade länkat till Nantucket och då kopplade jag, att det faktiskt var samma klänning som jag redan suktat efter.
Alltså Agat dress i red!

Lade huvudet på sned och frågade min käre make om han inte ville ge mig ett bidrag till den i julklapp.
Och i morse sade han ja :)
Han är ju för rar, min man!




Nu skall jag snart ut och jobba igen! Vi är kort om folk idag för P-O var tvungen att vabba med småttingarna, Luca hostig, Leon astma och Li hängig. Och jag var liksom redan på väg till jobbet!

Vi har varit ute en lång stund i det härliga höstvädret!
Nu skall vi snart ha Halloween-disco, barnen är såå taggade!
Kram kram


5 kommentarer:

  1. Jättefin...kommer passa perfekt till julens alla dagar!!
    Har nästan en liknande fast kort ärm och från svenska designverken gillar den massor!!
    Din man förstår dig hihi..lika med min ska bidra så att jag kan köpa en molly men den jag ville ha är tydligen big i sizen inget för mig vill ej ha för vida kläder anv ej jag men den är såå fin!!

    Spännande å se denna skapelse på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hihi :) Vi har väldigt lika smak du och jag, den klänningen har jag i rött (Agat dress).... Köpte min hos Vestis :) Kul med likasinnade! Ha en fin dag.
    kram

    SvaraRadera
  3. Klart att du har en rar man :-) en jättefin tunika som säkert kommet att passa dig utmärkt :-) Hoppas de små snart kryar på sig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du, klänningen ÄR finare irl än på produktbilden. Ser fram emot att se dig i den. Bollarna är helt sjukt söta. Älskar sådana små bollar. pom poms

    SvaraRadera
  5. Jag har också just den här Agat klänningen i rött och vitt och en Onyx dress i rött. Fina, tycker jag. Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails