Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Socialt samspel via Facebook!

God morgon  :)

Då var det lördag! Underbart!
Skall snart åka iväg, skulle ha åkt med Helena men hon är sjuk tyvärr. Som tur är har inte P-O planerat något särskilt med bilen. Jag passar på att köpa lördagsgodis direkt på morgonen, det är skönt att få åka direkt hem utan stopp sedan!

Kvällen igår innebar en del dator och även Idol!
Tyckte Jay var bäst, alla kategorier! De andra var inte lika självklara.
Barnen somnade sent och jag strax efter. P-O hade känt sig supertrött hela dagen och småslumrade på kvällen, Lovisa hade en killkompis här och Ludde gick över till sin mamma igen.
En rätt lugn och vanlig fredagskväll alltså...

Igår var Ladies night-gänget i Örebro, hade två väninnor som var där. Ser fram emot en rapport från Åsa idag!Jag har aldrig sett dem men skulle mer än gärna göra! Någon gång kanske jag också får chansen!
 Jag saknar mitt sociala liv väldigt mycket och då är det ju helt fantastiskt att kunna vara uppdaterad av många vänner på t ex Facebook
Som att umgås, prata och få reda på spännande saker men ändå vara kvar på hemmaplan. 


Dagens outfit:
Continental knit dress i military (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i military
Stövlar från UGG





1 kommentar:

  1. Du är en av de få som jag tycker ser så fantastisk ut i continental kniten i military! Varje gång jag ser dig så blir jag så sugen på den själv, men jag passar inte alls lika bra i färgen som du gör!

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails