Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Diamond dress!

God morgon :)

Idag väntar en innehållsrik dag! Om en liten stund skall jag åka till Toyota med bilen, min rara kollega Lena följer med i bil bakom och skjutsar sedan mig hem. Det är så vänligt att jag blir alldeles rörd! Känns rätt skönt att slippa promenera upp på stan alternativt stå vid en ödslig busshållsplats i överfallstider.

Vi hinner väl mer eller mindre hem för att vända, sedan skall jag samåka med henne och hennes man till stan. Vi har utbildning fram till 12. Vi skall sedan luncha ihop och till sist göra lite inköp på stan till vår verksamhet. Hon skjutsar mig sedan till Toyota så att jag kan få hämta bilen! Smidigt värre!

Hämta barnen och sedan en förhoppningsvis skön eftermiddag!

Dagens outfit:
Diamond dress från ChillNorway i offwhite
Och under har jag Spoiler underdress i powder, trodde den skulle sticka upp....i allafall så "glider" klänningen bra ovanpå den!
Jeansleggings från Vero Moda
Boots från Swedish Hasbeens









Ha en bra dag!!!
Helénakramar

6 kommentarer:

  1. ÅHHHH vad du är fin passar alldeles kanon i denna underbara dress me like!!
    Snäll vän du har underbart!!
    Ha en toppendag idag fortsatt mys eftermiddag med dina guldklimpar!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. SÅ bra med sådana vänner!

    OH! Vad snygg den är!
    Hur är Chill Norway i storlekarna? Jämfört med Odd Molly?

    SvaraRadera
  3. Tina: Tack sötis!!!
    Anna: Ganska snarlikt skulle jag vilja säga...har ju bara en klänning att jämföra med än...

    SvaraRadera
  4. Jättefin tunika och kombo ! Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag undrar var du har köpt denna jättefina klänning? Jag är ute efter en likadan men hittar den inte någonstans!

    Hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Katarina: Tack :)
    Sanne: På Alvas hus, emn nu verkar den vara slut :( Lycka till i jakten!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails