Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Snacka om trött!

God morgon :)
Himmel och pannkaka, jag somnade åtta (åtta!!!!) igår. Snacka om trött efter helgens bravader och en lång arbetsvecka. Även om det känns som att man slösar bort en kväll så var det oerhört skönt att få sova!

Jag tänkte höra med Er kloka läsare om Ni har lite tips. Jag har varit i London många gånger men nu var det flera år sedan.
Tänkte höra om det är någon som vet på rak arm en skobutik som BÅDE säljer UGG och Swedish Hasbeens och som gärna ligger på Oxford Street?
Vi har en endaste dag till shopping och då skall vi även hinna med Harrods!
(Där finns det kanske UGG?)
Jag har nämligen lagt ner mitt UGG-köp från USA, efter tre mail med icke draget kort (och jag ser att pengarna är kvar på kontot) så struntar jag i den butiken!

Kvällen igår innebar lite mailande, lite plock, lite förberedelser och tv innan jag slog igen mina blå...

Dagens outfit: 
Agat dress i red från ChillNorway (storlek small)
Jeansleggings från Vero Moda
Boots från Primeboots






Ha en bra dag!!!
Kramar i massor

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Underbart med Londonresa! Älskar den staden!
    UGG finns på Harrods och Swedish Hasbeen hittar du på Urban outfitters på Oxford street. Men det kan vara off-season och att de är bortplockade men de fanns i somras.
    Hoppas att du hittar och trevlig resa!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig tunika. Älskar bollfransarna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails