Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

~~Paus~~

God kväll :)
Kikar in en snabbis, skall strax iväg!
Hade väl egentligen inte tänkt att byta om, men så kände jag mig så trist och ofräsch och ville ta en dusch. Passade då på att byta om till en annan klänning!

Eftermiddagen har inte varit alltför munter, Leon har varit dålig i sin astma och kräks av medicinen. Nu vet vi ju det, i början trodde vi alltid att det var magsjuka på gång. Men det kan man lita på i vår familj, magsjuk drabbar alltid alla tre små samtidigt.
Har tvättat överkastet och håller på med handdukar. Det blir ju alltid så mycket merjobb med kräkningar...att jämföra med feber menar jag...

Men men, snart får jag mig en välbehövlig paus från småbarnslivet!

Kvällens outfit:
Diamond dress från ChillNorway
Strumpbyxor från H&M
Stövlar från Swedish Hasbeens




Trevlig kväll!!!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails