Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Världen är liten...

God kväll :)

Igår fick jag ett mail av en kvinna vid namn Elin som undrade om kläder, jag svarade och fick idag en förfrågan om hon kunde komma hem och prova. Absolut! Det är toppen för mig, jag slipper skicka och slipper vänta på pengar.

Vi pratades vid i telefon och efteråt fick jag mig en funderare, tyckte hon kändes bekant, namnet, barnets namn osv...Sedan ringde hon mig igen för att fråga om vi kunde ses i kväll istället. Passade mig ännu bättre! Vid åtta! Sedan passade jag på att fråga, jo men visst, det stämde ju. Vi har gått på samma babysång, hon mindes visst mina tvillingar, men tyckte att jag var olik mig från då. Jo, det kan ju stämma!
Vilken liten värld egentligen!

Snart skall jag få ändan ur, tanka bilen, (och om jag orkar, åka in till stan och hämta ett paket) och sedan veckohandla!!!
Klockan åtta kommer Elin för att kika på kläderna!

Ha en skön kväll!
Kramis


2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt :-) Hon hittar säkerligen massor med snygga kläder i din garderob ! det hade JAG iallfall gjort... ja OM jag hade haft din storlek ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får sålt något ikväll ! Hade velat kolla själv även fast jag inte har din storlek.
    Kram Katarina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails