Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Chrysalis wrap dark cherry

Hej där vännen :)

Antar att du fredagsmyser för fullt nu? Jag såg ett så bra uttryck förra helgen:
Fredagsmys, lördagsgrogg, söndagsångest. Ligger något i det :)
Jag har haft en väldigt annorlunda dag på jobbet vill jag lova. Annorlunda, men givande och viktig! Dagen gick fort! Var hemma på lunchrasten, städade, tog tvätt, satt vid datorn en stund.

Slutade halv fem och hämtade hem William och Tilde. Åh vad jag älskar de fredagarna!!!!Hem och P-O hade dukat. Jag slängde i en tvätt och plockade ur ryggsäckar med diverse innehåll. Röjde lite och sedan in med de obligatoriska fredagspizzorna i ugnen. Eftersom jag förhoppningsvis skall köra bil om en stund så tog jag inget vin till maten. Men jag vill väldigt gärna göra det sedan OCH se den nya serien på tv4 (Solsidan?). Verkar vara preciiiis min humor :).

Medan jag väntar på sms från Maria fick jag för mig att prova min wrap med spoiler underdress i powder som jag redan hade på mig. Tog rätt på tvätt och fick en tanke, eftersom jag kan ha mina gamla jeans igen så kanske jag även kunde ha jeansleggingsen som Tilde fått av mig. Jodå. Har dem på mig till och var bara tvungen att ta på mig mina favoritboots alla kategorier!

Håll till godo!






Tycker den är såå vacker!
Ha en trevlig fredagskväll!!!!
Helénakramar






16 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ va fin du är i den...Jag har den i blått...så snygg till ljusa jeans.....

    Ha en supergo fredag!

    Kram MiA

    SvaraRadera
  2. WOW verkligen jättsnygg och du passar kanon i den!!!! Rikit festoutfit oxå!!!
    kram och en skön fredagskväll med mys /Tina

    SvaraRadera
  3. WOW är rätta ordet. Så himla fin du är! Älskar ditt helguttryck, klockrent! Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej
    Läser din blogg dagligen. Tycker du skriver varierande och med inlevelse. Tänk att det är detta Svensson vill veta om varandra. Vad vi spenderar pengar på hur vi får råd och hu vi får ihop vardagen. Vi är ju alla ganska lika. Blivit sugen på crosstrainer och undrar varifrån ni beställt er? Verkar ju väldigt effektiv. Förresten du är så fin i alla dina outfit. Själv anstränger jag mig för att inte köpa fondan i min lokala butik. Vågar inte ens äka dit.Gällande mollisar brister min karaktär

    SvaraRadera
  5. Vilken tur du kom i tightsen du gett din dotter som är vad? nio? Låter det normalt?... Du verkar vara en fin människa, men påstå inte du är frisk från anorexin...

    SvaraRadera
  6. det känns lite oroande med tajtsen tycker jag. men tunikan är jättefin!

    SvaraRadera
  7. Åh, den är ljuvlig på dig! Jag är helt kär i min också och jag är så glad att jag kan ha den trots gravidmage! :)

    SvaraRadera
  8. Åhhh, den är ljuvligt vacker på dig. Verkligen en skrutteruttan klänning:-) Nu ska jag slita mig från datorn för att få lite fredagsmys. Kram, kram

    SvaraRadera
  9. Menar förstås tunika och inte klänning i mitt förra inlägg. Nu tycks hjärnan också har tagit ledigt för helg:-)

    SvaraRadera
  10. Jeansleggingsen är mina från början och sedan fick Tilde dem för att hon tjatade om just jeansleggings, de var inte så vidare tighta på henne och nu har hon fått i rätt storlek. Jag har inte anorexi utan UNS och har aldrig påstått att jag är frisk. Just nu är jag som en nykter alkoholist och det kommer nog alltid att vara så. Jag är glad att jag inte dribblar med maten utan börjat träna istället!

    Tack för alla komplimanger om Wrap:en *kram*

    SvaraRadera
  11. Förlåt glömde: Crosstrainern är köpt i Tyskland, sök på Tunturi C60 :)

    SvaraRadera
  12. Jattefin pa dig! Har sjalv premiar idag for en silk wrap fran Sovereign collection som jag just kopt pa ebay... aven jag matchar med morka jeans tight och spoiler underdress i powder. Silk wrap ar sa himla fin sa nu far jag lust pa en san som du har ocksa! Vi far se hur det blir...
    Kram fran USA!

    SvaraRadera
  13. Wow! Den är som klippt och skuren för dig.

    kram
    P

    SvaraRadera
  14. Oj vad fin du är i den tunikan :D Både färg och modell passar jättebra på dig!
    Ser fram emot outfit-bild på Fondan :)
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Wrapen är helt underbar. Jag fyndade själv en sådan igår. Nu är det bara att gå på jakt att hitta något att ha under. Jag skulle vilja ha ett rosa linne till, men det blir väl inte det enklaste att hitta rätt i nyans. Din "kombo" var jättefin.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails