Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Trist!!!

Hej du fina vän!!!

Har du haft en bra fredag? Jag har haft det bra idag! Lämnade först de stora barnen, pussade lite extra på dem. Till jobbet, skrev veckobrev. Sedan viktigt möte (nervös!). Fika och idag var det äppelpaj. Jag är ingen kaffebrödsmänniska men just bär/fruktpajer älskar jag! Jobba lite mer. Rast och hem för att reka lite, drog över med dammsugaren, tog rätt på tvätt, kollade mail...Mer jobb, mys med barnen, film!

Hämtade småttingarna, Leon var på uselt humör, men Luca var strålande glad! Tog god tid på mig, sååå skönt när man inte har en piska hängande över sig! Leon ville promenera hem och gick lite bakom oss. Li envisades med att äta snö (unge!).

Hem och stuva in barn, klädde av dem och satte på en tvätt. Dukade och ställde mig på Crosstrainern. Ökade motståndet idag, förstod mig inte riktigt på systemet, men nog 17 blev det jobbigare. Var svettig efter tio minuter. Totalt sett hade jag bränt 25 % mer kalorier så visst var det en högre effekt. Barnen var urduktiga under tiden, de tittade på en film i vårt sovrum, vi har crosstrainern stående i matrummet (den skall inte stå där sedan, jag lovar!). Hade uppsikt över dem och kunde prata med dem samtidigt. När passet var klart plockade jag lite, satte på ugnen, bytte en bajsblöja och tog sedan en dusch. Klädde mig i favoritjeansen och en svettiströja från Gina...tur det för Lovisa skall ha fullt med tjejer här i kväll! Vi har nyss ätit pizza *gott*.

Sitter just nu och smådeppar lite över världsliga saker:

Det är nämligen trista Odd Molly dagar här. Fy, nu är jag less!
Tror du fått jag min tröja? NEJ!
Tror du damen från England ringt tillbaka till mig? NEJ!
Tror du jag fått tracking-id? NEJ!
Vet inte vad jag är mest arg på:
  • Jag har betalat 350 kronor i frakt för en tröja jag inte fått levererad
  • Jag har väntat och längtat efter ett plagg och blivit tokglad när jag hittat det och nu har jag det inte ändå...
  • Jag ligger ute med 1500 som jag förmodligen aldrig får se röken av...


Läste i Inas blogg att vissa saker "utgår" från vårkollektionen...då verkar det som att det är sant, den informationen jag fått kring dessa byxor. Bye bye sugar trousers :(. De hade jag som prio 2 i min önskelista. Suck och depp! Om du springer på ett par liknande på stan får du gärna hojta!


Nu skall jag checka läget här i huset
Ha en trevlig kväll!!!!
Kramis





9 kommentarer:

  1. Vad surt, men RING igen.

    Tabby

    SvaraRadera
  2. Trist med koftan, vart beställde du den någonstans?
    Låter annars som mina köp men ännu har jag inte förlorat några pengar iaf.
    Ska inte byxorna komma nu?
    Varför inte?
    De var ju på min lista också :(
    jag har inte haft en bra Molly dag heller, kram

    SvaraRadera
  3. aaaaaa vad trist!! Men det är klart att du ska ha dina pengar tillbaka om den inte dyker upp inom snaaaar framtid, det är ju helt galet! det är väl ändå ett seriöst företag som borde vara mån om sina kunder...nej ligg på lite till hoppas de ordnar sig snart! Förstår du e riktigt sur..

    SvaraRadera
  4. Tabby/Filippa: Jag skall ringa på måndag igen, absolut!
    Mia: Nej, enligt andrahandsinformation så skall de inte tillverkas i den färgen *arg*. Varför tar de inte bort produktbilderna då? Man blir ju lite förvånad, ett så stort företag men med så bristande hemsida...Som att man inte kan välja 16 sidor längre bort utan måste bläddra igenom alla...Kramis

    SvaraRadera
  5. Usch vad tråkigt att det har blivit så! Hoppas verkligen att det löser sig för dig! Ugått!! de byxorna är ju hur snygga som helst! skumt!! fick dom inte tillräckligt många beställningar av dom då eftersom de ska utgå?
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fy va trist. Hoppas det ordnar upp sig.
    Trist med byxorna med... :(

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  7. Tummen ner för Bluelawn! Jag beställde också den tröjan du väntar på men fick besked på mejl att den var slut. Men tror du jag fått tillbaka pengarna trots flera påtryckningar? Neeej. Även fast det snart gått 1 månad. Urdåligt!!!

    SvaraRadera
  8. Jag ville ju ha tajtsen i rött så jag är också lite småsur och undrar som nån varför i herrans namn OM ens släpper de produktbilderna!!

    Trist trist trist med dina kofta! JAg hoppas det löser sig iaf!kramis

    SvaraRadera
  9. Tjejer: Surt sa´räven...Jag avskyr att krångla! Och byxorna är en sorg :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails