Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Humanity for all!!!

Tillskott till Humanity-familjen :) Färgen Brick
Färgen Teal (denim blue)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här är jag igen, med all tid i världen ;). Tvillingarna är med P-O i källaren och hjälper honom med servern, Luca ligger vid mitt bröst (nej, jag har inte slutat amma *hmmm*), Tilde och Emma leker (eller nu säger de inte leka längre utan VARA). William spelar Wii och då unnar jag mig att sitta här en stund! Jag har lagat lunch på förmiddagen och varit till Maxi, det gick smärtfritt att handla men bilen frustade lite i kylan ( -23 här i Örebro).



Tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg om de "hypade" Humanitybanden. När jag först såg ett tänkte jag att "jaha". Sedan såg jag på nästa person och så nästa och så började det gro ett litet frö i min hjärna. Kanske vore något? Ett neutralt som matchar typ alla kläder? Visst finns det en tanke också om att man faktiskt lägger en slant till välgörenhet (20 % av priset går till Röda Korset och 5 % tror jag det var till Al Gores miljöfond). Läs mer här.


Mitt första köpte jag på Smultrongården och valde då den diskreta färgen Snow!









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Nästa inköp blev också på Smultrongården och då fick jag ett av P-O, han valde färgen Magenta till mig och just den passar perfekt till alla Odd Molly-plagg i royal





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Investerade sedan i mitt tredje armband, också det på Smultrongården, det blev i färgen Natural. Tänkte ha till mina plagg i brunt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ñär Smultrongården fick sin andra leverans av Humanity-band slog jag till på ett i
baby pink


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Igår köpte Tilde och jag ett tillsammans, färgen heter
Midnight plum har jag tagit reda på nu :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tror ni att jag nöjde mig med dessa *hihi*



Har fått tips innan om att man kan köpa direkt från hemsidan, att de har kampanj på vissa kombinationer, 2 band för $40 + $13 i frakt...Alltså halva priset mot Sverige!

Klickade precis hem de två översta banden i Brick och i Teal!

NU kallar plikten!




















































9 kommentarer:

  1. De är verkligen fina de där armbanden. Jag kanske skulle slå till på ett, eller två! :)

    Jag har länkat till din blogg hos mig, hoppas att det var ok!?

    Du får gärna länka till mig om du vill: http://mymollyoddities.blogspot.com/

    Ha en fin dag!
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  2. De är fina!

    Själv gillar jag dessa!
    http://www.tiarasmycken.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=204&t=BJ%D6RG

    Passar såååå otroligt bra med mollysar.:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Du är helt klart såld på dessa armband ingen tvekan om det!;-) Jag har faktiskt inte ett enda men fina är de verkligen!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. har du handlat från den sidan förut?
    jag är jämt så osäker på när det gäller att handla från sidor där man inte har erfarenhet om de är bra!

    SvaraRadera
  5. Ina: Ja, som vanligt, jag snöar in mig på saker ;)

    Pernilla: Nej, inte alls, hoppas det går vägen!!!

    SvaraRadera
  6. ojojoj...vilka snygga teal föll jag för som den mörka person jag är...midnight plum emåste jag få tag på verkligen superfint!!

    SvaraRadera
  7. Jag har ett svart och ett i chocolate, kopta direkt fran hemsidan. Alskar dem och ska kopa fler... ett i snow och kanske magenta. De kom till mig pa 3-4 dagar, men nu bor jag ju i Kalifornien sa det borde ju ga fort! Inga problem alls med min bestallning i alla fall aven om det var i rushen precis innan jul.
    Tack for en harlig blogg Helena!

    SvaraRadera
  8. Tina: Tack :)
    Lena: Åh hej, vad roligt med en läsare från USA!!! Jag hade fått mail nu att mina var "shipped", då skall vi se hur lång tid det tar innan de landar hos mig :)

    SvaraRadera
  9. Jag beställde 4 armband (2 x 40 dollar) och idag kom kuvertet - men bara 3 armband fanns i, känner mig lite lurad ;(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails