Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Powder: lite&dark

God kväll!
Äntligen sover barnen i Kämpe-hemmet, något sent, men ändå...
Vi sitter vid varsin dator, kikar på olika saker. P-O håller koll på min blogg på Bloggtoppen (lite spännande är det allt).
Det är roligt att min blogg är ett gemensamt intresse för oss. Dock struntar P-O fullkomligt i produktnamn, färger och storlekar, men han brukar säga till om han ser något han gillar.
Du som INTE vill läsa om Odd Molly får står ut med en hel del de här dagarna ;).
Samtidigt heter min blogg som den gör, för att Odd Molly verkligen är ett genuint intresse för mig.
Jag har kommit på att det är roligt att leta kläder som jag inte tänker köpa, kanske någon annan får ett tips eller en idé?
Jag har mailat Smultrongården en liten "förbeställning", såg i deras blogg att en del storlekar redan är slut bara på förbeställningar *oops*.
Vi ÄR verkligen ett Molly-tokigt släkte :D
Jag har ju skrivit lite olika "färg-bloggar" tidigare....lite lilac, chalk, lila igen, rouge, almost black, nu är det dags för en om POWDER.
Powder verkar komma som just Powder, men även lite powder och dark powder (vilket påminner mig om guld!)
Om man känner att man har massor av pengar över kan man alltid investera i någon av dessa två skapelser:
#179 CC coat

#182 Sharifa coat
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Enkel men fin blus!

# 862 Livealot blouse
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den här vore snygg till de röda jeansen *gillar*

#254 Nymph nosleeve dress

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#271 Prairie l/s dress
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Åh, jag skulle kunna tänka mig att köpa ALLA underklänningar, tanks och kjolar som kommit, men nu gäller det att sansa sig!
Två favoriter:

#746A Dolce skirt

#258 Chrysalis minigown

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det är mycket siden....

#250 Nymph strap dress ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu skall jag krypa till sängs!
God natt!!!






4 kommentarer:

  1. Ja, det finns mycket snyggt nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Dessa pagg va mycket snygga och passar ju till de röda jeansen!!!

    SvaraRadera
  3. åh, har du koll på vad sharifa coat kostar nu? vill ha!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails