Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Morgonstund har guld i mund

Hej där :)

Jag tycker om morgnar, dels för att jag är morgonpigg, men även för att jag har dagen framför mig. Visst är jag också trött när klockan ringer och visst är det körigt att få till det med rutiner. Men den här stunden som jag har med er varje morgon, det är en av dagens höjdpunkter!

Igår kväll åkte P-O iväg för att handla en vägghängd toalett till badrummet. Jag grejade och fixade här hemma, mös med barnen, sövde Luca först. Gick upp på vinden och hämtade ner mina gamla jeans. Jag har sparat ett enda par. De är precis likadana som de jag brukar använda men två storlekar mindre. Det är nämligen så att jag känner att både mina jeans och mina jeansleggings börjar bli lite stora. Mina ben har förändrats sedan jag började träna, har fått bort lite av "bullarna" på sidan. Hade kikat lite på Only´s hemsida och hittade ett par jättesnygga jeansleggings men så blev jag så osäker på storleken och det var då jag hämtade de gamla för att försöka skapa mig en uppfattning. Kanske jag skulle kunna ha en storlek mitt emellan. Döm om min förvåning när jag kunde ha de gamla! APK-limpan vid linningen är inte så attraktiv, men det är ju så underbart med Molly-kläder, de döljer ju sånt :)

När P-O kom hem somnade Leon, P-O grejade med ett par grannars dator och jag sövde Li. P-O hade köpt med sig en stor påse godis till mig (hur lycklig blir man inte? Jag är barnsligt förtjust i godis!). Hade siktat in mig på att se "House", men det börjar ju nästa vecka, suck! Somnade tidigt, tyvärr.

I morse ringde klockan 04:45. Jag gick upp och fixade med konton, budget och det där jag brukar syssla med när det är löning *nice*. Halv sex klev jag upp på Crosstrainern. Egentligen skulle jag vilja träna så tidigt varje dag, jag är MYCKET piggare vid den tiden än på kvällen. Men av förståeliga skäl vill jag inte kliva upp vid fyra för att hinna de andra dagarna. Idag passade det bra eftersom P-O börjar nio och har mer tid med barnen. Jag skulle ju inte skjutsa William och Tilde heller. I kväll blir det ingen träning eftersom jag skall ha me&i-visningen *wieeee*. Just nu längtar jag till des att allt är färdigt och jag bara kan slå mig ner och njuuuuuta av all fina kläder!

Dagens outfit blir en liten "repris":
Alpaca mix long cardigan i powder (storlek 0)
Hearted tunic powder (storlek 1)
Spoiler underdress i powder (storlek 1)
Jeans från Gina Tricot
Stövlar från In Wear








Ha en riktigt bra onsdag!!!
Helénakramar





4 kommentarer:

  1. jättesnyggt idag med!!! Jag ska definitivt hålla koll på nya meandI. Har hört att det ska komma mycket snyggt till mamma? Blev klart positivt överraskad av mina första inköp i höstas!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin!! kollade nyss meandis nya kollektion fanns mycket fint....bjuden på ett på lördag men JOBBAR typiskt ska iaf försöka få en beställning på husvagnar röd och den gröna piraten ville min lilla kille ha!!! ha en bra visinig ikväll !!
    Simma lugnt!!!

    Kramar Tina

    SvaraRadera
  3. vad menas med apk - limpan.. ?? aldrig hört förut??

    SvaraRadera
  4. Apk-limpan=valk som hänger över byxlinningen :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails