Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Stadium outlet!

Hej på dig!

Måste bara skriva om vår lilla tripp till Stadium outlet! Riktigt bra butik faktiskt, speciellt till barn tyckte jag! Vi köpte varsin hood med dragkedja av märket Champion till smågrabbarna, en helsvart och en gråmelerad. Praktisk att ha under vindjacka, eller som "vårjacka" sedan! P-O köpte sig en svart Adidas WCT-jacka, också riktigt snygg! Den kan han ha både hemma och på jobbet. Min man vill olikt mig inte klä upp sig på jobbet, tyvärr! Jag brukar be honom att åtminstone vara snyggklädd på fredagar :).


Lovisa fick dessa träningsskor av P-O, de skall hon ha när hon tränar på Crosstrainern och i sommar när hon skall ut i skogen och jogga! De har tydligen fått väldigt bra recensioner.


Jag är inte så mycket för "outlets". Min erfarenhet är att det oftast är lite trista saker där (ibland kanske det som blir över från rean?). Sedan brukar det vara fasligt utplockat på storlekar....Nu skulle vi i första hand ha bra träningsskor och jag tyckte att vi kunde åka dit, det känns inte som att man måste ha "det senaste", det viktigaste är kvaliteten och då kan man ju passa på när man får bra skor till bra pris. Måste säga att jag ändå är positivt överraskad, det fanns nog så att jag skulle kunna köpa bra skor till HELA familjen!





Såpojkarna fick likadan sådana här Adidas Goodyear. Gissa om jag fick leta, hittade sista 25:0rna till Luca och sista 27:orna till Leon. Li fick ett par vita sneakers med rosa detaljer från Reebok.
Summan för 4 par skor, två barnhoods och en vuxen wct blev 2 100 kronor, det kan man inte klaga på, eller hur!

När vi kom hem tog jag mig ett extra träningspass på crosstrainern, idagg med pulsmätaren, jag är ju inte en van "träningstjej" men P-O snackar jättemycket om "vikten av att hålla koll på pulsen". Medan jag tränade hängde P-O tvätt och stekte bacon. Nu är den bakade potatisen i ugnen, till blir det massor av grönsaker, ost, fetaost och kalla såser. Jag skall värma på quornbitar som nu ligger i marinad. Ser fram emot en smaskig måltid!

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Vilka fynd. Vi har också haft den ganska slappt idag. Athena har maginfluensan men mår jättebra. I går hade hon dragit av sig blöjan och stod och gjorde nr 2 på dammsugaren inte den vanliga typen av nr 2 utan den mer rinniga varianten, höll på att kräkas. (tänkte att du tål höra detta eftersom du har 5 själv samt att du jobar på förskola;-)). Stor kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt *not* Hoppas hon mår bättre! Hur gick det med dammsugaren, fick ni slänga den? Kramis

    SvaraRadera
  3. Haha jag vet inte än. Orkar inte kolla skadan. Får kolla i morgon. Gubben vet inget än. Kanske blir ny damsugare istället för nya mollysar.. bevare mig från det. KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails