Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Påsar och paket...

....överallt. Jag tycker att det är något jobbigt med provisoriska saker, det är bara att öva sig på att inte ha tipp topp jämt. Här är påsar med saker som skall packas in (som ingen lagt bud på än), påsar med auktioner som gått ut och som är igång, lappar och tejp och förpackningsmateriel. Här är paket som skall postas och paket som väntar på att bli postade när köparna betalat. Här är kasse till Anna, kasse till förskolan. Sopor och kassar till återvinningen. Jag håller mig för skratt men snart blir det bättre!

Natten har varit rörig, Li och Luca har varit vakna och krånglat. Jag hade svårt att somna om. Klockan 04:15 gav jag upp. Gick upp på vinden, hämtade ner regnkläder och stövlar som skall till Anna. Tog ner några saker från sommarkläder-lådan som jag vet skall säljas. Gjorde i ordning en sådan påse och ställde på hyllan i klädkammaren. Skrev en lapp till Anna om innehållet i påsen och gjorde i ordning den. Gjorde fint i barnens skofack. Satte på datorn. En betalning (wieee, jag började bli orolig att mitt vinnarmail inte gått iväg), två sålda plagg. Paketerade dem. Tog tvätten, bäddade och gjorde mig i ordning.

Luca har precis vaknat, tvillingarna sover, Idag blir en intressant dag!

Dagens outfit:
Scarf från Only
Hoodly knit grey (storlek 0)
Hatehate tee i purple (storlek 0)
Svart baströja från me&i
Grått baslinne från Gina Tricot
Coquette skirt i purple (storlek 1)
Strumpbyxor från Twilfit
Knee length socks i grey
Stövlar från Vagabond





Idag blir det pulkabacken med barnen och sedan massor att fixa med på lunchrasten, ledningsgrupp i eftermiddag.
Ha det gott!
Helénakramar





6 kommentarer:

  1. Vilken natt! Vet hur det kan vara...
    Superfin kombination du har på dig idag! Men hur du fixar pulkabacken i den kjolen undrar jag. Du gör det säkert galant :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har termobyxor över (och drar nog av mig kjolen) :D

    SvaraRadera
  3. Fin du är idag!!! ojoj vilken natt ibland lika bra ge upp och gå upp du va iaf effektiv sådär i arla morgonstund!!! Har kollat på dina auktioner och lagt bud min kille är ju 3½ men har den stl så spännande å se då hihi...!!!!
    Ha en bra dag idag i pulkabacken!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. du är helt otrolig, gå upp 4.15!!

    Älskar din dagens outfit! Vill ha allt du har på dig och har inget av det.... suck!

    Vet vad du menar med röra, hatar det också! Drar mig för att börja sälja av barnkläderna bara för det...

    Hoppas du får en skön dag och hittar din fonda!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch ja, därför drar jag mig alltid för att sälja och när jag väl gör det lägger jag ut allt på en gång så man håller på att dö när det går ut;-)
    Men du gumman, var det inte du som inte alls ville ha fondan innan??
    Känner igen det där,
    Kram mia

    SvaraRadera
  6. Mia: jag veeet, man är ju helknäpp, mollysjukan och den smittar!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails