Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Idag är det Tildes (och mammas) dag!!!

God morgon :)

Åh, idag skall det bli såå mysigt! Tilde och jag skall få en heldag tillsammans! Vi skall börja med att åka till min mormor&morfar, säga hej (och äta lite glass skulle jag tro, det är ju morfars "grej" att få trolla fram glass i frysen, gör honom gärna glad för det lilla!). Sedan skall vi upp på stan. Vi skall leta slingmedel till Tilde, Mickes tjej Anette skall fixa hennes hår nästa gång hon kommer dit. Jag har haft en himla tur med Mickes tjejer (var och varannan är "frisör-duktig"). Visst är det enkelt att slippa ta med barnen till frisören! Fick höra mycket positivt om Anette igår från Karls mamma, blir så glad för barnens skull. Det är viktigt att bonusmamma är bra för barnen! De flesta tjejer han haft har varit riktigt trevliga, men det är klart att det kan vara lite känsligt. De vet förmodligen att det är jag som lämnat honom och det kan ju finnas ett visst mått av svartsjuka. Micke och jag har bra kontakt, vi är inte osams och vi har inga problem att diskutera sånt som rör barnen, skönt det!

Sedan skall vi äta lunch på Pacos har vi bestämt, Tildes förslag! Sedan blir det en runda till och så skall vi avslut med fika på "Mera". Hämta William vid tre och sedan handla lite lördagsgodis, byta kolsyrepatronen och kompletteringshandla på Maxi!

Idag har jag färgat mitt hår, riktigt riktigt RÖTT, syns inte så bra på bilderna dock, men kommer säkert vara fint i solen! Nu måste jag rappa på lite, ligger lite efter i tiden i och med att mormor-besöket blev bestämt nu på morgonen.

Dagens outfit:
Voile dress i chocolate (storlek 0)
Spoiler underdress i dark blue (storlek 1)
Bälte från Lindex
Jeansleggings från Vero Moda
Knee length socks i dark blue
Swedish hasbeens i cognac







Humanityband i teal (jeansblå) och magenta
Glömde bort igår att jag tog kort innan jag skulle gå till jobbet, det är inte såå ofta ytterkläder kommer med på bild.
Once in a lifetime coat:




Ha en underbar lördag fina vän!!!!
Helénakramar




5 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Pacos är min dotters favoritställe att äta på i Örebro. Tycker att det på Marieberg är mycket sämre tyvärr :( Hoppas att ni får en underbar dag ihop! Kram

    SvaraRadera
  2. Har följt dig i bloggen ett tag och vill bara tacka för inspiration! Du klär dig jätte fint och är så duktig på att matcha din OM med annat.
    Ha det gott
    Lisa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails