Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Om man gillar lila...

....kan man klicka hem de här skapelserna nu, finns på den här norska webbutiken. Visst är det lite konstigt att utländska siter som Fitts and Company, DeepFling, norska och danska webbisar börjar sälja (eller tar emot "pre-order") före svenska webbutiker och återförsäljare.

Man kan ju tycka att ett svenskt märke skulle säljas i sverige först. Men jag är ju som bekant inte anställd inom modebranschen så det är säkert något jag inte begriper mig på helt enkelt!



Nymph no sleeve dress multi


Crochet grandmas coat lilac

4 kommentarer:

  1. Ja, det är nog för att Odd Molly egentligen förbjuder förhandsbeställningar och att visa plaggen innan så de svenska nätbutikerna rättar sig ofta efter det. Men utomlands är det svårare att kontrollera den biten och den amerikanska marknaden är viktig för Odd Molly. Ha det bra och kram!

    SvaraRadera
  2. Katinka: Aha, där ser man...tack för svar!!!Kramis

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! ja det har jag funderar på oxå och ser här vad Katinka har svarat...då fick man veta det oxå :-)
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag har också reagerat på det där och det var ju bra att du skrev om det så man får reda på hur det ligger till!

    Visst finns det mycket fint i kollektionen? Jag blir alldeles ha-galen!

    kramis på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails