Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Oh my god :)...

...till två saker!
  • Ett: Vilken supertrevlig människa jag träffade idag! En sådan tjej som man skulle vilja sitta med i timmar, dricka vin och prata mollysar :). Tack Maria för all hjälp med Fondan!
  • Två, vilken underbar klänning! Den skall ni allt få se bild på imorgon!

Har precis sövt Luca och Li, Leon vägrar somna men han är så snäll och lugn så det är inte hela världen. Själv började jag grina när jag fick söva om Luca för tredje gången. Första vändan var jobbig,, han var övertrött, gnällde, släppte bröstet, krånglade. När han ÄNTLIGEN somnade gick jag ner i tvättstugan, hängde tvätt, satte på ny maskin. Tappade upp ett glas vitt med is. Provade Fonda dress *wow*.

Sedan vaknade han, jag som ville sätta mig ner, kika runt lite här, äta chips och njuta av vitt. Icke sade nicke. Sövde om och hann gå på toaletten så var det dags igen. Då rann all energi av mig. Jag brukar säga att jag orkar och fixar rätt mycket, men jag kommer också till nivåer då bägaren rinner över. Nu sover han (men för hur länge?). Jag skall bara skriva klart och sedan krypa ner i sängen och titta på den där komediserien!

Tänkte bara slänga in bilder på ytterkläder, det är som sagt inte sååå ofta, eller hur!

Kvällens outfit:
Nylon hooded pile parka i powder (himmel, heter den verkligen så?) ( storlek 0)
Jeansleggings från Gina Tricot
UGG i chocolate
Suede tassel bag i chocolate





Sov gott!!!
*kram*


4 kommentarer:

  1. Va kul att du antligen fick din efterlangtade Fonda... ska bli kul att se bilder! Jag vantar pa att min ska komma med posten idag... en i almost black fran DeepFling (tillsammans med nagra andra godbitar).
    Du, hur gammal ar Luca? Ar det kanske dags att sluta amma honom? Jag har sjalv 3 barn och ammade som langst till 1 ar eftersom jag inte ville bli nagon "human pacifier". Ingen kritik mot dig alls... bara nagot att tanka pa.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag klickade precis hem en fiiiin rosa Fonda! :)
    Den kommer att bli mycket använd i sommar, tjohooo!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nyfiken att se....och såklart måste du oxå ha en nivå då bägaren rinner över supetjejer måste få det oxå!!! Tråkigt jobbigt är det när man känner att man har lite annnat man vill göra surfa runt dricka gott och bara vara!! Hoppas natten varit lugn och du fått sova så nya tag ida..själv drar jag nu mot la work men är supernyfiken på fondan! Wrapen va urläcker på dig!! Skulle tradera några O M men kan man lika gärna köpa nya för priset blir ung det samma som nypris och då är endel även anväda,du ska inte sälja någon hihi..hör av dig då!!!
    Kram have a nice day

    SvaraRadera
  4. Lena: Jodå, jag skall inte amma honom till nian ;) Skall ta tag i det till sommaren (om han inte själv väljer att sluta tidare (troligt-NOT!)

    Ninna: Åh, roligt att få se den på!

    Tina: Jo, den dagen jag skall sälja något prövar jag nog att sälja den via bloggen först. Ha dte bra på jobbet! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails