Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Försovit oss *neeeej*

Jag brukar nästan aldrig försova mig, det händer kanske någon gång per år och då har med tekniken att göra. Igår satte jag tiden i min mobil och missade att trycka på "sätt på". Skit också, jag vill verkligen ta det lugnt på morgonen, hinna blogga. Nu väckte P-O mig 06:20. Det var toksent.

Vi har hjälpts åt på morgonen så vi kommer att hinna, men jag har redan ont i magen av stressen. Torsdagar är den enda dagen vi börjar samtidigt och eftersom jag inte skall lämna de stora barnen brukar vi ta sällskap de torsdagarna och lämna barnen tillsammans, det blir bra det!

Kvällen igår var lite knasig eftersom Luca var vaken till långt efter tio. Jag åkte därför och veckohandlade så behöver jag inte tänka på det i kväll. Jag har nog fullt sjå med att motivera mig för mitt träningspass. Tränar du?

Dagens outfit!

Glazing check l/s top dark blue (storlek 0)
Jeanskjol Gina Tricot
Strumpbyxor Twilfit
Jacquard longsocks i dark blue




Humanity for all band i brick



Ha en riktigt bra dag och ta hand om dig!
Helénakramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails