Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Linnen...

Åh, jag älskar linnen, i alla former. Men förstås är det ju lite snyggare med ett par välsvarvade armar under och det kan jag inte precis skryta om nu, (men kanske 1287 pass till på Crosstrainern? ;) ). Här er litet utval av vårkollektionen. Den översta är min favorit!
Har du någon favorit?
Just nu har jag rast, kunde inte komma på ett bättre sätt än att tillbringa den med Dig :). Det har varit intensivt på jobbet, ingen rast och ingen ro, men det känns roligt att vara tillbaka!
#242 Dudette long tank chalk
#178 Print tank white

# 223 Chills top rose


# 246 Appeteaser strap top apricot


#234 Antidote frill tank grey
Ha det gott!!!!
Heléna









#217 Magnolia vest dark pink






6 kommentarer:

  1. Chills toppen dreglar jag över fullständigt! Finns det nån sötare?

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!
    Fler kommentarer från Borlänge...
    Du undrar över armbanden från Humanity. Frågade en annan trevlig bloggare om de var billigare att köpa dessa från USA. Hon svarade ja men rekommenderade mig att ändå köpa i Sverige då det var annan kvalitet på de från USA. VAd tycker du? JAg har blivit så sugen när jag ser era andra.
    Såg att Smultris skulle få hem nya med stenar, tyvärr inte riktigt min grej, gollar de andra bättre.

    Ha det gott och lycka till med träningspasset även om jag inte tycker att du behöver det, du är fin som du är!
    Maria

    SvaraRadera
  3. Magnolia vest har jag inte riktit lagt märke till. Gillar den!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Maria: Jag har haft mitt nya på mig idag från USA, jag tycker nog att det är exakt samma kvalitet...kanske skiljer sig sedan...vem vet..? Jättebra pris i allafall att beställa direkt från hemsidan!!Kramis

    SvaraRadera
  5. Chills top - oj oj såååå fint!

    Hoppas din dag varit bra trots försovning...


    Kram MiA

    SvaraRadera
  6. Älskar linnen så några kommer säkert flytta hit... :)

    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails