Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Varma kläder!

God morgon :)

Torsdag, veckan rusar på i full fart mot helgen. Idag blir det stooorhandling. Det blir alltid merhandlat efter löning, då behövs skåpen fyllas på, speciellt när matkassan räckt till fem handlingar och jul-och nyår! Nu skall det dessutom inhandlas lite "specialartiklar" som jag brukar skjuta på till dess att jag måste. Åker direkt efter jobbet, P-O hämtar barnen.

NU på morgonen hade jag fått bekräftelsen från min beställning igår, stämde klockrent! Dock får jag vänta till vecka 7 på min leverans, å andra sidan är det ju sommarkläder och nu i snöovädret känns det inte sååå lockande att klä barnen i t-shirt ;).

Dagens outfit:
Lovely knit i cherry (storlek 1)
Rib jersey i white (storlek 1)
Jeans från Gina Tricot
Knee length socks i cherry




Jag är så himla glad att jag kan ha mina gamla jeans så nu får ni nog stå ut med dem ett tag;). Vi har väldigt kallt på jobbet nu och tjocka koftor är ett måste, det bästa är att använda dem till byxor tycker jag. Mina klänningar (och i vissa fall blusar) är ju rätt mönstrade och då krockar det lite med t ex Lovely knit. Alla mina ullstrumpor värmer extra gott om foten nu *skönt*.
Ha en underbart torsdag!!!!!
Helénakramar




8 kommentarer:

  1. Ha en jätte fin dag. Du är så fin!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygg outfit du har idag...enkel och stilren...
    Ha en go dag!

    Kram MiA

    SvaraRadera
  3. Tjejer: Tack, ni är så rara, ni förgyller min dag allihop!!!!Kramis

    SvaraRadera
  4. Ja nu var det gôtt med löning. Vi har "överlevt" tre födelsedagar och jul, plus betalat in till en resa, så de sista dagarna nu har jag verkligen trollat med innehållet i frysen!
    Jättefin är du i din outfit (som vanligt!)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin i din oufit. Älskar lovely knit. Stor kram

    SvaraRadera
  6. Det är det underbara med odd molly...
    Man kan klä sig både varmt och fint:-)
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails