Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Lovely knit

Nu börjar jag verkligen undra, var ÄR min kofta från BlueLawn? Ingen leverans och inget mailsvar (dåligt!). Hur ofta försvinner paket egentligen? Vet inte ens var jag kan vända mig...knappast posten. Typiskt, betala 350 kronor i hutlös frakt och paketet anländer inte ens. Det är ju nästan så att jag skulle vilja ha leverans vid dörren av en stressad och andfådd engelsman!

I brist på koftor visar jag bilder på andra...Jag skulle gärna vilja ha en Lovely knit i powder, men det står inte högst på prioriteringslistan så vi får väl se...Idag fick jag komplimang för min "enkla" klädsel (stilrent, fräscht som några uttryckte det). Ja, ibland vill jag ha jeans, ibland spetsar och volanger, ibland skorta och finbyxor. Det beror på humöret...Jag insåg i alla fall idag hur mycket jag tycker om alla mina lovely knits...

Nu måste jag kila, skall tillbaka till jobbet för APT...De stora passar de små i skarven till dess att P-O kommer hem...
Ha det bäst!!!!

#233 Lovely knit i powder
#233 Lovely knit i grey

#233 Lovely knit i dark blue



6 kommentarer:

  1. Jag fick mina kläder, de kom direkt i brevlådan utan avisering.

    SvaraRadera
  2. Hmmm vad skumt!!! Åå vad trist det är med paket som dröjen när man väntar så!!

    SvaraRadera
  3. Efva:Åh, då finns det ju viss risk att den blivit stulen....man kan ju tycka att de inte skulle skicka som vanligt brev när man betalar mycket för både plagg och frakt...Håller tummarna att den kommer snart *orolig*

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Brukar läsa din blogg varenda dag. Du är så himla fin i dina kläder. Jag tänkte fråga om dina svarta Calou träsko boots om det är ok? Hur mycket kostar de? Hur är de i storlek? Kan man hitta dem någonstans på nätet? De är bara sååå himla snygga. *vill ha*

    Ha en trevlig kväll!
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Men vad drygt för dig! Själv har jag fått smspling om att jag har paket att hämta från Sid&Sally f a s t jag inte har beställt där ifrån. Det du! :-)
    Jag beställde ju en Philanderblus därifrån men förra veckan blev jag uppringd från dem där de berättade att blusen tyvärr var slut. Vi annullerade ordern. o med det trodde jag det var över liksom... vem vet vad som finns i paketet på posten nu! Är det en Philander trots allt blir jag galen. VÄntar på en från Haven också....

    life sucks, eller hur? ;-) Håller tummarna att ditt kommer tillrätta snart!Du får ringa dem annars!

    SvaraRadera
  6. Sandra: De finns på Smultrongården och de skickar! Ring dem och hör om din storlek (klicka på bilden på höger sida högst upp i min blogg). De kostar 1195:- Lycka till!

    Eva-Lena: Ja, man blir ju lite trött...och vissa får dubbla paket ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails