Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

327, Light cotton embroidered

Vacker som få....
På Smultrongården finns dessa ljuva blusar i alla färger, en hel del gick idag men det finns många kvar! Jag provade den i Lite Military. Jag tycker att blusen är superfin, vacker att se på!
Ägare till två från i höstas, tycker om dem och skulle inte vilja göra mig av med dem, ändå är det något med modellen som gör att jag känner mig onödigt stor. Skulle tro att jag ändå kommer att investera i en så småningom, men just nu är de inte prio ett.

Idag köpte kunder både military, vita, lila och svarta!
Populär blus till ett bra (Odd molly) pris, 899:-
Har du en egen favorit?
Är du sugen?
Ring 019-222 555 så fixar Eva det snabbt som ögat!





Nu skall jag snart se på Sommarkväll med Anne Lundberg, jag har varit effektiv här hemma! Röjt, plockat ur disk, tagit rätt på tvätt och så förstås ägnat mig åt datorn! Det är så härligt att läsa i kapp sig på bloggarna, facebook och på familjeliv! Datorn är det sociala nätverk som jag kan ägna mig åt hemma när saknaden efter vännerna är stor!

P-O har äntligen fått rätsida på Jespers dator! 
Under tiden gick Emma ut med Luca och Li i vagnen, älskade unge! 
Hon kunde likaväl vara vårt åttonde barn!!!



Kram på Dig!!!

6 kommentarer:

  1. Ja för mig blir det bara den svarta 327-an i höst. Jag kommer inte riktigt överens med modellen och har bara en enda kvar. Med den svarta blir det två. Har beställt den hos Eva bla inför träffen nästa vecka *längtar

    Ser så fram emot att få träffa dig raraste! Och de andra tjejerna såklart. Köpte tågbiljett igår och suckade djupt när den kostade 200 kr mer än för några veckor sedan. Varför väntade jag liksom??

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! Måste bara säga att jag älskar din blogg och är helt fast. Läser den varje morgon och blir sååå inspirerad av dina outfits. Har precis upptäckt Odd Molly och undrar hur dessa Embroided är i storlek. Ligger själv runt strlk 1 men har 0 ibland. Tror du 0 eller 1 är bra då? Älskar den i lite military.

    SvaraRadera
  3. Frusna: Det skall bli såå roligt att ses!!!!

    Vivan: Jag skulle satsa på 0, ganska "stor" i storlek tycker jag! Tack för komplimang, vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  4. Måste ju höra om det kom några wigwams till Smultrongården idag. Är ju livrädd att de ska ta slut innan jag hinner med! ; )

    SvaraRadera
  5. Marita: Inga wigwams än!!!! Jag väntar också!

    SvaraRadera
  6. Åhhhh ja ja den som väntar på något gott! ; )

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails