Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Mycket vill ha mer ;)

Hej :)

Lunchrast nu och jag or´kade verkligen inte åka hem och städa, INTE! Behövde en paus!
Jag har fullkomligt snöat in på Fonda. Skulle gärna vilja ha en i en mörk färg. Nu skall jag inte investera i en till, men tänk om jag hittar en på rea någon gång! Då skulle jag vilja ha en i almost black eller i dark indigo. Den i military föll mig inte riktigt på läppen.


Vi har pratat om att greja lite i kväll, jag skulle onekligen vilja få det "sista" påbörjade i trädgården klart. Det vill säga att sista sträckan på grunden blev putsad och målad. Att kanstenarna kom i jorden och det vita gruset lades ut.
På baksidan skall barr bort, mörkgrå kullertsten ner i marken och grus anläggas. Skulle vilja bocka av de där sysslorna och ALDRIG tänka på det mer!
Tanken är därför att vi skall hiva in barnen i bilen i kväll och åka upp till Blackstahyttan för att hämta sten. Planen är då att barnen skall somna i bilen! Tror ni vi lyckas?
Jag är skeptisk!
Men det sista som dör är hoppet, eller hur!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Jag har också snöat in på Fondan i almost black men jag har handlat för många Mollisar denna månaden och är luspank hehe. Men fina är de.
    Skulle även vilja ha de där ligth cotton tunikorna men kan inte bestämma mig för vilken färg.
    http://hoffsan.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails