Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Inte rätt!

Nej, jag kände mig inte rätt klädd. Absolut inte. Me&i-kjolen är underbart skön, men jag brukar mest gå och skrota i den hemma...

Alltså, jag har ingen motivation att träna, jag äter i parti och minut. Det blir verkligen så att jag tröstäter för att sysselsätta mig. Jag har varit på Glimmervägen i fyra dagar nu. Jag äter när jag är uttråkad helt enkelt. Att äta tillsammans med vänner, det är bara mysigt och trevligt. Men att skåpäta för att man inte har något bättre för sig, det är urbota dumt. Känner mig inte alls i form och det dummaste man kan göra är att fortsätta att klä sig i lösa kjolar och leggings...med jeans blir man ju rätt bittert påmind om de där kilona...

I morse tittade jag mig i spegel och tyckte att blä! Först hade jag nya jeanskjolen på mig, den är jättesnygg, men jag trivs inte i den...linningen sitter liksom fel. Dumt köp!
Nu har jag alltså bytt om igen, känns lite bättre! Och lite bättre med tanke på vädret, det är både kallt och vått ute...

Dagens andra outfit:
Kettle coat i rouge (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Stövlar från Hunter







Ha det gott!!!
Kramar


4 kommentarer:

  1. Snyggt med stövlarna! Jag har beställt ett par svarta Hunter. Hoppas att dom passar i storlek bara.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle verkligen behöva ett par gummistövlar...men inga passar mig: har för breda vader och ändå tycker jag inte att jag har sååå breda...

    Det är så kul att läsa här...du är så rackarns effektiv så jag pustar bara av att läsa! Sedan känner jag igen så mycket så ibland känns det som om jag förmodligen skulle tycka att det vore störtskönt att träffas....hihi.

    Liknande bransch, liknande "kaos" hemma, go i odd molly, gillar snygga kläder rent allmänt, är dock inte riktigt lika effektiv som du...får skylla på att jag inte har körkort...vilket stör mig och jag borde ta tag i det...men vem 17 har tid...???

    Känner så väl igen mig i din kommentar till att "när man gjort något i huset så finns "ens jobb" (icke självvalt liksom...) kvar när man kommer ned....och man ser rött....Va ^*`*!

    Ha en fortsatt bra dag..nu ska jag försöka skruva ihop en hylla...!

    SvaraRadera
  3. Dom stövlarna är ju så snygga i vitt!

    (Hoppas du inte tog illa upp sist? Ville bara vara ärlig och säga vad JAG skulle valt ;-) Men nu är vi ju två helt olika personer så det är upp till var och en.. )

    //Malin

    SvaraRadera
  4. Tjejer: Jag älskar verkligen stövlarna! Sköna och snygga, ett riktigt bra köp!

    Lillis: Håller tummarna!
    Fia: Visst blir man galen!
    Malin: Absolut inte! Man kan säga på ett vänligt sätt eller så kan man trycka till någon, det är stor skillnad!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails