Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Urvriden trasa...

Oj vad jag känner mig trött och urlakad nu!
Haft en intensiv dag på jobbet. Mycket intensiv som toppades av ledningsgrupp och sekreterartakter *måste vara taggad till max*.
Upptäckte när jag kom till jobbet att det var APT idag, som jag missat. Som tur var skulle föräldramötet börja klockan 18:30. Hann slänga i mig en macka och yoghurt innan jag fick skjuts hem för att hämta bilen. Tog vägen förbi Maxi för att hämta me&i-paketet.
Upptäckte att det inte var med någon cardigan, den stod inte på fakturan och inte heller på min orderbekräftelse. Skit också! Det plagg jag ville ha allra mest!
Får göra en nybeställning nu...

Åkte till föräldramötet som var långt och innehållsrikt. Kom hem till hushållssysslor, hivade in en panpizza i ugnen och satte på tvätt, ut med sopor, plocka upp leksaker, packa in kläder och nu en stund här!
Nu skall jag fika lite och hämta kraft! 
Kramar

1 kommentar:

  1. Åh, det verkar vara som om du har på TOK för mycket att göra . Livet blir aningen stressigt & DET är inte alls bra för kroppen om stressen skenar iväg...
    Så ta hand om dej & tänk på dej själv & lägg ALLT annat åt sidan, om så bara för en kort stund.
    Sköt om dej ♥
    Kram Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails