Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Nyfiken i en strut!

God kväll :)

Här skall det "firas". Firas att jag har alla mina barn samlade. Firas att det är helg! Firas att jag skickat in PIM-uppgift nummer två (men godkänd vet jag ju förstås inte om jag blir!). Firas att jag imorgon bitti har date med först massor av nyanlända mollysar
(kanske dessa finns med i kartongerna?)
Nyfiken nyfiken nyfiken!


Sedan date med 14 Mollyälskande tjejer. Jag är både glad, förväntansfull och lite pirrig!

Dagen har varit väldigt intensiv vill jag lova!
Först fick jag samtal från bilglasfirman, inget glas idag, men på måndag skall jag lämna in bilen. Har ordnat så att jag kan ta friskvård då, lämna de stora i skolan och sedan parkera bilen, gå därifrån till jobbet. På lunchrasten har jag blivit lovad skjuts av en kollega *snällt*.

Vi lämnade småkottarna på förskolan och åkte till jobbet. Jag hade en hel del mail och småfix att fixa med. Kunde ordna det eftersom min arbetstid började 08:45. Skönt! Sedan rullade det på. Jag hade möjlihet att kompa ut en halvtimme i samband med min lunch och kunde åka ut till Marieberg för att hämta min lagade mobil. Så skönt att ha den tillbaka och slippa stenålderstelefonen!
Tog ut pengar till matkassan och lite annat. For hem och fixade med lappar och pengar.
Tillbaka till jobbet!

Jobbade fram till 16:30, åkte in till stan och hämtade upp William och Tilde, skjutsade dem vidare och så hem igen.
Käkade fredagspizzan och sedan satte vi oss vid varsin dator. Jag slutförde min PIM-uppgift nummer två och skickade in den. Håll tummarna!

Tog med mig de tre små för att P-O skulle få lugn och ro en stund. Hämtade två glada troll på Norrbygården.
Nu har jag landat och NU börjar mitt fredagsmyyyys!. Ett glas rosé och lite chips. Fredagkväll och en hektisk vecka på Lundbyskolan är över.

Ha en underbar kväll!!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Hihi, sa ju att du skulle klara PIM snabbt som ögat och klart att du bkir godkänd!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails