Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Signed, sealed, delivered

Hemma med två sovande barn och den tredje i säng!

Ätit god middag hos pappa och blivit bjuden på godis (som den gottegris man är!)
Var med om en ny upplevelse, fick följa en bil som det stod "Trafiklots följ mig" på. 
Spännande värre ;) Mitt liv är som en film (sure).

Svängde förbi Statoil och tankade bilen. Hämtade sedan paketet på Maxi, innehöll detta:


Nu har jag packat upp och packat in. Satt på tvätt och tagit rätt på mer post!

Nu skall jag ta det lugnt vid tv:n och njuta av lugnet!
God natt!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Lots? ja det lät annorlunda!

    Så fina kläder. En butik här säljer Nova Star o jag längtar till hon fått in det nya. Det bästa är att hennes dotter går på samma förskoleavdelning så hon har lovat lägga en lapp på Axels hylla när hon fått in det (o packat upp det).

    LÄNGTAR till på lördag!

    SvaraRadera
  2. Skickar kramar i massor till dig
    Det bästa är när man är längts ner på botten att man inte kan sjunka längre ner utan bara komma upp till ytan och ser ljuset..hoppas det snart vänder till det bättre för alla berörda!!

    Jättefina kläder lite sugen på Nova åt min son men vi haft dem förut han gillade inte dem fastän han är en sticka sitter de super med muddarna får nog göra ett försök till!!!

    Ge inte upp vi finns här det vet du kära vän!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails