Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Räddande ängel!

Hallå där :)

Vi håller på här och jobbar för fullt! Hjälpte P-O upp på vinden med de plankor som skulle bli golv. När jag ändå var där uppe kunde jag inte låta bli att ta itu med resten (vem trodde något annat?). Dessutom plockade jag ihop en säck med gammalt kakel, tapetrester (från förra ägarna), persienner, spiskydd och gammalt skrot. Sorterade upp lite bättre. Gjorde fyra lådor med campingutrustning. Flyttade på alla flyttkartonger och ställde upp P-O´s lådor mot väggen. En till kartong med gamla fula prydnadssaker (sånt som jag absolut INTE skulle spara om det vore mitt). Flyttade alla golvlister och kartonger som skulle sparas. Plötsligt kändes det som ordning där upp. Skönt!

P-O har lagt ut rätt mycket golv, det går fort! 
Härligt!


Jag far ju förstås runt som vanligt, städar, plockar, tar diskmaskin, hänger tvätt. Fixar lunch och bär ut skräp till bilen. Imorgon får det bli tippen igen!



Underbara Emma kom förbi som en räddande ängel., tog med sig barnen ut så att jag kunde röja bort det sista!


Emma, barnen och jag har precis ätit, P-O ville göra färdigt först.

Sedan tror jag han skall ut och fixa grunden i regnet...han har nämligen precis lagat slipmaskinen och kunde inte börja som han hade tänkt...därav "pausen" med vindsgolvet!

Nu är det kaffe som gäller!
Ha det gott!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails