Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

TGIF

God morgon :)
Varför blir mina bilder rosa ibland? Jag är verkligen ingen kameraexpert och trots att jag har en relativt enkel kamera finns det ju hur många funktioner som helst som jag inte lärt mig...Bilderna är alla från samma tidpunkt utan att jag stängt av den emellan. Är det ljuset i rummet tro?

Ni får ha överseende med att bilderna går i ett rosa skimmer, men plaggen syns väl kanske ändå..

Dagens outfit:
Klänning från Container
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
Träskor från Calou







Kvällen igår blev rätt "lugn". Jag kände mig så där tröstlöst trött. Lade mig i hammocken och läste, fick uppbåda kraft för att plocka ur diskmaskin, ta rätt på tvätt och borsta tänderna på barnen.
Egentligen har jag massor av symptom för att vara gravid; illamående, extrem trötthet, nedstämdhet och viktuppgång.
Underbart! När man inte är gravid. Not!

Tittade på tv med barnen, var det kanske "Djursjukhuset"?.Somnade när barnen somnat.

Idag är det fredag, har en härlig mastodontdag!
Har tagit till mig en stängning för att hjälpa en kollega. Det är bara det att när jag erbjöd mig tänkte jag inte på att vi skall sitta i möte hela förmiddagen i vårt arbetslag. Börjar alltså 08:00 istället för 10:30 *hmmm*.
William och Tilde kommer till jobbet en sväng för deras fritids är stängt. De får käka med mig och sedan kommer Emma och Moa för att hämta dem. Men dagen kommer med all säkerhet rusa fram som den brukar!

Det skall verkligen bli skönt med fredagsmys i kväll, pizza, ett glas vitt och alla mina barn samlade. Äntligen!
Thank God It´s Friday

Ha en bra dag!!
Helénakramar

6 kommentarer:

  1. Jättefint, enkelt men så snyggt!

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. wow...vilken fin fredagsoutfit !!!
    Ha en bra fredag med alla de dina mys ikväll ordentligt...du kanske ska ta ett test iaf...vem vet??!!!
    En liten enkel fråga har du kännt på quicktip tunic den är ja såå sugen på är den stor i stl,hur lång...känns lite som me..nu har jag köpstopp skit..stundande bröllop men men...kanske trycker jag!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Fredags snygg coh sommarfräsch! Hoppas du får en mysig kväll trots dina "graiditets" besvär. Jag har mått likadant den här sommaren. Misstänker att det är värmen och luftfuktigheten som spökar för baby i magen är det inte!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Ja, det blir väl trevligt med ett rosa skimmer kring sig, eller...? ;-)

    Det där med att må illa och känna sig trött har väl tyvärr med stress att göra. Det verkar ju som om det hänt tråkiga saker (du skrev om anonyma påhopp), det tär och tar energi. Hoppas det börjar lösa sig fort och du mår bättre!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Så fint! Den jeansjackan passar till allt, vårens bästa köp för mig! Vad lustigt med det rosa ljuset!
    Ang. dina symtom. Kanske skulle du kolla upp sköldkörteln. Underfunktion på den kan ju ge sådana symtom och det är ju mycket vanligare än man tror! kan vara värt att kolla i allafall!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tjejer: Tack frö att ni bryr er om och komme rmed råd!!!

    Tina. Den verkar assnygg!!! Just "basplaggen" har en fantastisk kvalitet tycker jag..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails