Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Umgänge!

God morgon :)

Idag har det bakats kladdkaka och gjorts Västerbottenpaj (det är ju stört omöjligt att ens säga VästerbottenOSTpaj, har googlat och det verkar heta utan just ost...).

Jag somnade rätt tidigt igår. Kände mig lite vissen och trött och lade mig med Tilde, tittade på Bröllopsfotografen. Pojkarna var i källaren och såg film. Vi mumsade på chips och jag somnade när barnen somnat. Känner mig lite bedrövad över att det inte finns ork och energi över till P-O. Men det skall bli bättre! Det måste bli bättre!

Väcktes av Li i morse, men vi somnade faktiskt om och sedan väckte Luca mig vid sex...Gick upp och gjorde frukost till honom. Började med kökssysslorna. Pajen först och kladdkakan sedan.
Pratade med Anna på Facebook, bäddade och klädde barnen. Plockade ur diskmaskinen och gjorde en liten handlingslista. Dammsög och röjde.
Om en stund skall Tilde och jag iväg och kompletteringshandla lite!

Klockan ett kommer Ylva med familj, Niclas och P-O skall köra trädet till tippen. Ylva, barnen och jag skall leka :)

Klockan fem skall vi ha kräftskiva med grannarna, mysigt!
En bra dag med det socialt umgänge i fokus *me like*

Dagens outfit:
Runaway dress i lilac (storlek 0)
Träkor från Calou






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails