Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Fonda dress is back!

God förmiddag :)

Då var jag här igen! Tur att jag gick ut i tid, det tog längre tid än jag hade kalkylerat med. Små skrymslen och vrår som skulle värmas och skrapas på. Gjorde mig nog lite impopulär bland grannarna som slipade halv tio en lördagmorgon *fy skäms*. P-O grejade här inne med barnen, frukost och tandborstning. Det tog längre tid för honom än vad han räknat med, men det gav å andra sidan mig lite mer tid. Lagom när jag började städa bort ute tog han med sig barnen. Jag plockade lite inne, dammsög och gjorde mig i ordning.
Inviger nya Fondan idag :)

Dagen outfit:
Fonda dress i lite indigo (storlek 0)
Jeansleggings från Gina Tricot
Träskor från Calou






Nu är ramen grundmålad! Imorgon blir det minst ett lager till, kanske två? Måste gå upp i ottan så att det torkar under dagen. Vill inte gå till jobbet på måndag utan att ha fönstret på plats.



Vår Clematis som klättrar upp för trappräcket har fått vackra lila blommor!


När familjen kommer tillbaka skall vi beställa mat från pizzerian. Passar bra en dag när man är sugen på lite onyttigt! Tänkte barnen kunde få kebabtallrik, det gillar de! Jag skall ha en "kebab" med fetaost istället för kött *mums*. Det kan jag verkligen rekommendera om du aldrig smakat!

Ha en fortsatt skön lördag!
Helénakramar

7 kommentarer:

  1. Vilken energi du har en lördagsmorgon!=)
    Du var superfin i den fondan! Skön färg och modellen är super!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Fondan klär dig så bra. Jag gillar den här dämpade ljusa blå färgen faktiskt :-)

    Tipset med fetaost istället för kebabkött var ju toppen. Det har inte fallit mig in tidigare. Måste testas!

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  3. Vad fin färg det är!!! Katinka efterlyste precis bilder på bla denna!!

    SvaraRadera
  4. Jag väntar på min jag...fattar inte varför alla andra fått sina medan jag och Nena, verkar det som, får vänta tills efter helgen. Och jag beställde inte ens på kvällen utan på fm....i onsdags.

    Vill ha min NU!

    Och du är jättefin i din! Har du sett cabaret färgen live?

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin i den! Jag lånar kanske en bild till imorgon och ser om jag får in några fler bilder. Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin som alltid i O M kläderna wow vilken härligt fin färg...kan man verkligen ha ALLT till...tänk ett par blanka svart stövlar me like...hmmmm kanske ska slå till...
    Kram på sig...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails