Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Tandblekning?

God morgon :)

Fredag igen *glad* Jag behöver ladda batterierna! Jag behöver en paus från allt ljud och allt att hålla i huvudet! Jag behöver umgås med min familj och jag behöver andas lantluft ute i Södra Dylta.
Tjejerna på Smultrongården är som de systrar jag aldrig haft.

Igår chockade jag mig själv, klev upp på Crosstrainern helt otippat. Fick kanske inte den kick jag trodde, men ändå, ett steg! Kanske att jag kan träna igen på söndag! P-O var över hos Liljebys i flera timmar, jag tittade på "Natt på Muséet" med Tilde och Leon. Luca och Li hade somnat tidigt. Läste lite parallellt. Nu håller jag på i Åsa Larssons bok "Svart stig". Mailade några butiker om Oak coat från ChillNorway. Vi får väl se om jag kan få napp. Skulle verkligen VERKLIGEN vilja ha den kappan.

Nu på morgonen har jag hållit på med överföringar och betalningar. Barnbidraget damp in på kontot. Bäddade barnens sängar och gjorde en ny omgång med tandblekning. Tydligen skall man upprepa proceduren 4-8 gånger. Min ena framtand har fått en jätteful missfärgning, men det verkar inte som att det här biter på den, tyvärr. Känner mig inte såå lockad att ta bort den (missfärgningen alltså, inte tanden ;))hos tandläkaren.
Har slagit in Tildes mattebok i omslagspapper, plockat ur diskmaskinen, packat ner Williams bärbara dator, tagit rätt på tvätt och satt på en ny maskin.
Idag börjar jag 08:45 och slutar 15:30. Snacka om skön dag!

Kvällen lär bli lugn, ett glas rosé kanske. Skall upp tidigt imorgon!

Dagens outfit:
Cheque 3/4 dress i dark grey (storlek 1)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Träskor från Calou








Luca har t-shirt från me&i och byxor från Nova Star



Ha en skön fredag!!!!
Helénakramar



8 kommentarer:

  1. Vad fin du är i klänningen! Jag skulle också behöva bleka åtminstone en av tänderna. Så tråkigt att lägga pengar på.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Helena, jag längtar få läsa din blogg varje morgon.
    De fina kläderna och dina texter om struktur sporrar mig att vara organiserad. Ha en jättefin helg & hoppas du får ladda batterierna med lantluft & det du mår bra av.
    Många kramar Kicki.

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga att du är jättesnygg idag, du passar verkligen i klänningen!
    Kram Lotten

    SvaraRadera
  4. Underbar klänning!

    Trevlig helg!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej vilken fin klänning klär dej verkligen.Var köper du dina OM KLÄDER ,Du skrev att du väntar på om kläder .ÄR DET FRÅN NÄT BUTIK VILKEN I SÅ FALL.HA EN SKÖN FREDAGS KVÄLL LENA

    SvaraRadera
  6. Tjejer: Tack!!!
    Lena, det mesta handlar jag på Smultrongården utanför Örebro! Men även web-butiker runtom i Sverige och världen. DEt är bara att googla på Odd Molly så får man upp massor av träffar.....De kläder jag väntar på är sånt som inte släppts än men som skall komma...

    SvaraRadera
  7. Hej igen ,jag vet att det finns hur många webbutiker som helst jag bara undrade var DU handlade dina men nu vet jag Ha det bra på Smultris Lena

    SvaraRadera
  8. Lena, aha, jag missuppfattade dig *förlåt*, jag köper det mesta från Smultris, men om det är ett plagg som Eva inte köpt in brukar jag googla på plagget för att få träff!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails