Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

På önskelistan....

Hej där! 

Denna blus tycker jag är jättevacker, också i färgen vintage powder! Skulle passa min kofta!

Känner mig lite shoppingsugen, men det är så himla mycket fint jag skulle vilja ha som kommer senare, så då skall jag inte bränna pengarna på sånt som känns "sådär".
Väntar du på något speciellt?

Jag skulle jättegärna vilja ha en Oak coat från ChillNorway, som Dr Molly visar här och Ninna här. Den är fantastiskt ljuvlig tycker jag. Men eftersom jag inte äger ett endaste plagg från ChillNorway är det så svårt att veta med storlekarna...Vet inte heller vilka butiker som tagit in den...Jag vet att Två gummor i Nora skall ta in märket, men inte kappan tror jag...
Finns det någon som provat den och vet hur den är i storleken? Jag har ju allt från 0 till 2 i Odd Molly....Small kanske? Var kan man hitta den? På nätet?


Dagen har gått för runt. Fick göra om schemat för femtioelfte gången. Jag bli galen!!!!!!Men jag har underbara kollegor som är med mig och ställer upp på förändringar hit och dit *tacksam*.
Hann prata med min ledningsgruppskollega en stund också, bra! 
Tack Tina, du gör mig alltid så glad!!!

På rasten idag kom Sanna med sin lille William och jag fick snooza på lillskrutten, 2,6 kilo lätt.
 Åh vad jag vill ha en bebis!!!!!! Såg ju dessutom på förlossningar på 5:an igår *gråter som bara den*.

Hämtade William och Tilde efter jobbet. Hem och packa upp, på med tvätt och laga middag! Diskmaskin, plocka ur, tvättmaskin, post (mera papper!)
Såg ett så bra inlägg på Facebook "tydligen på kvinnans lott att fylla i alla dessa blanketter från skolan..." :)

Nu skall jag umgås med min familj!!!
Kramar i massor



4 kommentarer:

  1. Åh den kappan har jag också sett och den är fullkomligt underbar. Kläderna från ChillNorway är ljuvliga,,,iallafall på bild. Har inte sett de i verkligheten.
    Finns så mycket vackra kläder överhuvudtaget nu och det är svårt att välja :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Jag tror en Oak Coat i storlek small blir perfekt på dig. Kika här: http://enskopaodd.blogspot.com/2010/08/chillnorways-oak-coat-igen.html så ser du vilka butiker som med säkerhet får in kappan. Jag tror inte någon av dem har nätbutik men några skickar säkert med post så ring och kolla!
    Du kommer inte att bli besviken på kappan, den är ljuvlig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ulrica: Ja, såå fina!!!
    Ninna: Jag har mailat två och hoppas på napp :) Tack för hjälpen!!!

    SvaraRadera
  4. Kappan är HELT underbar. Jag var på inköp för våren igår och det kommer om möjligt en ännu snyggare kappa då ifall man inte lyckas få denna. Deras ytterkläder är något små i storleken.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails