Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

UGG

God eftermiddag :)

Dessa raringar längtar jag efter, de är från UGG, lite otippat, eller hur! 
Skall komma in till Smultrongården i slutet av september.


Dagen har verkligen rusat fram. Hjälp jag hinner inte med. Jag känner att det gungar runt omkring mig och jag måste hålla i mig hårt för att inte tappa fotfästet! Tar en dag i taget!
Har fått träffa massor av barn idag som börjar i vår förskoleklass imorgon!
Fick hålla en liten två månaders bebis *åh, sååå ljuvlig*
Pratat med urtrevliga föräldrar!
Haft möte och egen rast.

Hämtade barnen och åkte mot Kumla. Tvillingarna somnade i bilen så det gick smidigt att lasta in all sten, bortsett från att man blir himla trött i armar och rygg av allt kånkande.



Minibild av stenen som är 21 x 14 x 14 i grafitgrått! Skall avgränsa grus från trall på vänstra sidan om plattgången.

Åkte hem och fixade middag som vi precis har ätit.
Nu skall jag vila min trötta rygg och läsa färdigt boken!

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Jisses cool stövel..annorlunda!!! Mysig gosa med bebbe....
    Hoppas det lugnar ner sig du får inte tappa fästet inte bra..
    Ta hand om dig och vet du ung priset på stövlarna????
    Take care kramar i massor

    SvaraRadera
  2. TIna: Nej, jag vet inte priset, men på en amerikansk sida ligger de på 200 dollar...Kanske runt 2 000 i Sverige då? Men som jag sagt jag vet inte, bara gissar! Tack för omtanken *kram*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails